خبرگزاری کار ایران

دستگیری عوامل قتل در شهرستان "چالوس"

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۱۷۶

ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس، از شناسایی و دستگیری سه عامل به قتل خبر داد .

به گزارش  ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع قتل مردی جوان به نام"جواد– ت"در یکی از مناطق شهری شهرستان چالوس در تیرماه سال جاری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

براساس این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دریافتند، متهم با زنی به نام"ن- ن"30 ساله همسر سابقش در تماس بوده و با یکدیگر اختلاف داشته اند.

ماموران با دریافت این اطلاعات با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد این زن را به همراه دو مرد دیگر به نام های"م – الف" 22 ساله و" یوسف – م" 23 ساله در یکی از استان های غرب کشور شناسایی کردند.

این گزارش حاکی است، ماموران در ادامه با هماهنگی های قضایی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند و تحت باجویی قرار دادند.

متهم اصلی پرونده که همسر سابق مقتول بوده در اظهارات خود عنوان داشته ، پس از جدایی این مقتول با فردی به نام" م- الف " از همدستان قاتل در فضای مجازی آشنا شده و با او در ارتباط بوده است. تا اینکه شوهر سابق به وی پیشنهاد ازدواج مجدد داده و همواره برایش ایجاد مزاحمت می کرد.

این زن در ادامه اظهارات خود عنوان داشت: با همکاری دوستم و فردی دیگر به نام"یوسف– م" اقدام به قتل کرده ایم.

متهمان پس از اقرار به عمل ارتکابی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز