خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران:

گزارشی درباره کمبود تعرفه در حوزه‌های انتخابیه استان اعلام‌نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۱۳

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران گفت:تاکنون گزارشی درباره کمبود تعرفه در حوزه‌های انتخابیه استان اعلام‌نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛معاون سیاسی امنیتی استان مازندران  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گفت : آمار واجدین شرایط از یک ساعت پیش از مرز 50 درصد گذشته و ازدحام وصف نشدنی در شعبه های اخذ رای با موافقت وزرات کشور شد که دو ساعت دیگر هم تمدید شود .

علیرضا یونسی  افزود: به دلیل حضور وصف‌ناپذیر مردم در پای صندوق‌های رأی تقاضای تمدید زمان رأی‌گیری را کرده‌ایم.

وی ادامه داد :این حضور همچنان بر اساس گزارشات رو به افزیش است.

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران خاطر نشان ساخت:مردم به سرنوشت کشور و استان خود حساس هستند و با حضور متعدانه و صادقانه شان تلاش می کنند بتوانند مطالبت مردم را تامین کنند  و همچنین بتوانند قدرت را در کشور بچرخانندو صالحان را در این مجلس بنشانند.

یونسی امروز را روز تاریخی برای مردم دانست و یادآور شد: مردم شایستگی خود در قبال تاریخ و شهیدان که همه چیز خود را برای بقای انقاب از جان مایه گذاشتند نشان دهد.

یونسی ادامه داد: برداشت ما این است که موافقت لازم از سوی وزارت کشور برای تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعات ۲۲ شب صورت گیرد.

وی در ادامه  با اشاره به تلخفات گفت:تعداد محدودی دستگیری داشتیم که پرونده  آنان به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران با اشاره به اینکه تعداد مناسب و افزون‌تری تعرفه رای در اختیار استان قرارگرفته است گفت: تاکنون گزارشی درباره کمبود تعرفه در حوزه‌های انتخابیه استان اعلام‌نشده است.

وی گفت :بر اساس تجربه دوران گذشته و تشخیص وزارت کشور و همچنین گردشگر پذیر بودن استان ؛افزون بر واجد شرایط  تعرفه  مناسبی در اختیار استان قرار دادند که در اختیار حوزه انتخابیه فرمانداری ها و بخشدای ها قرار دادیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز