خبرگزاری کار ایران

شمس اله شریعت نژاد ازحوزه تنکابن ورامسر به مجلس دهم راه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۰۳۶

شمس اله شریعت نژاد با کسب ۴۶۵۲۷ رای معادل ۳۴/۴ درصد کل آرا صحیح اخذ شده برای دومین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایلنا،  فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد فهرست کل آرا ماخوذه ۱۳ داوطلب ورود به مجلس دهم شورای اسلامی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شمس اله شریعت نژاد با کسب ۴۶۵۲۷ رای معادل ۳۴/۴ درصد کل آرا صحیح اخذ شده برای دومین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین در ادامه این گزارش آمده آقایان علی شمس با کسب ۲۲۸۸۱ رای و غلامرضا مشایخی با اخذ ۱۸۵۰۰ رای، برابر با ۱۶/۹ و ۱۳/۶ درصد آرا به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است رستم زرودی با کسب ۱۶۹۰۵ رای، سید جلال نوری زاده با ۷۲۰۹ رای، جلال الدین حیدری با اخذ ۷۱۱۰ رای و علی پور آهنگر با کسب مجموعاً ۳۹۲۳ رای در سطح سه شهرستان، رتبه های چهارم تا هفتم را از آن خود کرده اند.

همچنین آقایان سلمان جورابراهیمیان با کسب ۳۲۵۳ رای، رضا شاهمرادی مقدم با اخذ  ۲۵۸۶ رای، سید یوسف هاشمی جیردهی با کسب ۲۱۷۲ رای و علی اوسط منتظری با ۱۹۸۷ در رتبه های هشتم تا یازدهم فهرست قرار گرفتند.

در پایان نیز آقایان اسداله جنت بوداغی و ابراهیم نوروزیان هریک با کسب ۱۶۹۳رای و ۳۷۹ رای در ردیف های دوازدهم و سیزدهم، معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز