خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر

۴.۵ درصد از جمعیت شهرستان بهشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۷۹

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغال بااعتباری بیش از ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید موسی عمادی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات امدادی و از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است که ۲۳ پرونده نیز در بانک است و در حال طی مراحل اخذ وام است.

وی افزود: شهرستان بهشهر در حال حاضر دارای رتبه سوم استان را در بخش اشتغال است و با اخذ وام توسط واجدین شرایط و ارائه وام به این ۲۳ نفر، ۱۰۰ درصد به اهداف پیش‌بینی‌شده خود در بخش اشتغال در سال جاری خواهد رسید.

عمادی با اشاره به اینکه طرح‌های اجراشده تا پایان بهمن‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر تعداد  و مبلغ افزایش‌یافته ادامه داد: سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال ۲۱۰ نفر اختصاص‌یافته بود که همه این اعتبارات تخصیص یافت و شهرستان بهشهر در بخش اشتغال، رتبه اول استان مازندران را کسب کرده بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی اجراشده در قالب طرح‌های مختلف خودکفائی، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و خدمات بوده که اجرا شد و یا در دست اجرا است.

وی بابیان اینکه خودکفایی افراد تحت پوشش امداد ازجمله برنامه‌های مهمی است که دنبال می‌شود، یادآور شد: با خودکفایی تلاش می‌شود تا با ایجاد اشتغال، تهیه جهیزیه، مسکن و توانمندسازی در بخش‌های مختلف، افراد تحت پوشش با توانمندسازی از تحت پوشش امداد خارج شوند که در این راستا در سال جاری ۲۸۰ خانوار تحت پوشش امداد بهشهر به توانمندی رسیدند.

عمادی همچنین با اشاره به در پیش بودن جشن عاطفه‌ها در ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه برای سال جدید و کمک به نیازمندان افزود: در سال گذشته در جشن نیکوکاری ۹۴۰ میلیون ریال درآمد کسب شد که امیدواریم امسال با پیش‌بینی‌های انجام‌شده این رقم به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر اظهار داشت: درآمد شهرستان بهشهر در ۱۱ ماهه امسال در بخش صدقات، زکات، درآمد اکرام و غیره ۲۲ میلیارد ریال بوده است که در همین راستا نیز ۲۰ میلیارد ریال مستمری به مستمری‌بگیران پرداخت شد.

وی گفت:سه هزار و ۴۵۰ خانوار به تعداد شش هزار و ۷۲۰ نفر معادل ۴.۵ درصد از جمعیت شهرستان بهشهر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز