خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

مسئولیت کارتن خواب ها با بهزیستی نیست/ دستگاهای مرتبط وارد عمل شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۲۵۱

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: بسیاری از متکدیان از شهرهای و استان های دیگربه مازندران می آیند که باید برای بازگشت آنها اقدامات موثری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید سعید آرام در جلسه مشترک کمیته ساماندهی امور اجتماعی ، فرهنگی ، امنیتی مناطق وی‍‍ژه اجتماعی استان و ستاد ساماندهی متکدیان در سالن شماره دو استانداری اظهار داشت: اقدامات خوب و مناسبی در مناطق حاشیه ای استان  صورت گرفت ،بهزیستی و نیروی انتظامی با کمک شهرداری ها این افراد به موسسات حمایتی معرفی کردند.
 وی ، افزود:برای ساماندهی متکدیان درموسسات حمایتی به 350 تا 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: بسیاری از کودکان خیابانی که اقدام به تکدی گری می کنند به این  نهادمعرفی و بسیاری دیگر به کانون خانواده ها بازگردانده می شوند که این امر در راستای حمایت از خانواده ها برای جلوگیری از گسترش این معضل بسیاراهمیت دارد.
 آرام بیان با بیان اینکه بسیاری از متکدیان از شهرهای و استان های دیگربه  مازندران  می آیند که باید برای بازگشت آنها اقدامات موثری صورت گیرد، گفت: مسئولیت کارتن خواب ها با بهزیستی نیست و باید با این پدیده  دستگاها ی مرتبط وارد عمل شوند.
وی به مبتلا بودن بسیاری از معتادان به بیماری،گفت: این نهاد مشکلی در پرداخت هزینه درمان  این نوع از بیماران ندارد.
مدیرمرکز کیان مهر ساری نیز در این  جلسه  گفت: متکدیان جمع آوری شده  در این  مرکز 50درصد از ساری،44درصد قائمشهر،58نکا،7درصد سورک و 42دردص از  ساری شهرها بوده است.
 مهدی عرب گفت: از این تعداد 26 درصد به کمیته امداد،50 درصد به بهزیستی و 41 درصد به دستگاه قضایی و افراد معتاد نیز به  کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی در ادامه افزود: از این تعداد متکدی ، 49 درصد مرد، 55 درصد متاهل، 22 درصد مجرد ، 7 درصد مطلقه و 15 درصد همسر فوت شده هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز