خبرگزاری کار ایران

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

آمادگی اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۴۳۴

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آمادگی اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار داشت:با تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

 حسین اصغر زاده در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران که درسالن شماره یک استانداری ، اظهار داشت: برای نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی و پذیرایی در سطح استان برنامه ریزی ها خوبی صورت گرفته است، گفت: این بازرسی و نظارت برای شناسایی واحدهای بدون پروانه صنفی است.

وی  از تهیه اطلاعیه جامع نظارتی با درج کلیه موضوعات نظارتی مد نظر دستگاههای عضو و ابلاغ آن به جوامع رستوران دارا ن، هتل داران و انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی جهت توزیع به اعضای تحت پوشش از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران خبر داد.
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه واحدهای پذیرایی و اقامتی بین راهی ملزم به درج نوع و درجه واحد در تابلوهای سر در واحد شدند، افزود: برگزاری دوره های ویژه بهداشتی با حضور متصدیان واحدهای پذیرایی و اقامتی استان از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می شود.
اصغر زاده ، پیگیری وضعیت تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی، پیگیری مباحث مربوط به استاندارد سازی و نرخ های این واحدها را از عناوین دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد.
وی ، گفت: بازدید از سرویس  بهداشتی و نماز خانه واحدهای پذیرایی و اقامتی ، پارک ها، مجتمع های خدمات رفاهی توسط تیم بازرسی کمیته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار داشت: با تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز