خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ضرورت مشارکت مردم و خیرین در توسعه آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۴۴۰

فلاح با بیان اینکه آموزش و پروش مانند همه کشورهای دنیا باید بستر اصلی توسعه شناخته شود و دولت نیز به تنهایی قادر نیست در زمینه توسعه فضای آموزشی آموزش و پرورش اقدام همه جانبه داشته باشد ، افزود: می طلبد تا مردم و خیرین در توسعه اموزش و پرورش گامهای موثری بردارند.

به گزارش ایلنا،ربیع فلاح  جلودار در آیین افتتاحیه دبیرستان دخترانه متوسط اول حافظ، اظهار داشت: مازندران در میان استان‌هایی که بالای 2 میلیون نفر رأی‌دهنده داشت، توانسته عنوان استان اول خلق حماسه سیاسی را همانند خلق حماسی سال 92 داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه شهرستان ساری به‌عنوان مرکز مازندران سمبل و پیشانی استان است، افزود: باید جایگاه ساری همانند سایر مراکز استان‌های بزرگ ارتقا یابد و بتوانیم جایگاه این شهرستان را در میان سایر شهرستان‌های استان بالا ببریم.
 
استاندار مازندران ، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 900 میلیارد تومان برای پروژه‌های استان هزینه شده است.
 
وی گفت:سرانه پایین آموزشی مرکز مازندران نسبت به سایر شهرستان‌های استان مایه شرمندگی برای مدیران محلی و ملی و مردم استان است و باید تلاش شود سرانه فضای آموزشی شهرستان ساری به حد نصاب و یا بالاتر برسد.
 
فلاح با بیان اینکه آموزش و پروش مانند همه کشورهای دنیا باید بستر اصلی توسعه شناخته شود و دولت نیز به تنهایی قادر نیست در زمینه  توسعه  فضای آموزشی آموزش و پرورش اقدام همه جانبه داشته باشد ، افزود: می طلبد تا مردم و خیرین در توسعه اموزش و پرورش گامهای موثری بردارند.

وی با بیان اینکه بیش از 20 درصد ساخت و سازها توسط خیرین انجام می‌شود و خیرین مازندران دارای رتبه نخست کشور قرار دارند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری  تلفیق سه عنصر تهذیب، تحصیل و آموزش موجبات بالندگی  فرزندان جامعه ما را فراهم می کند.

فلاح با بیان اینکه 18 هزار کلاس درس در سطح کشور توسط دولت احداث شد که از این تعداد یک‌هزار واحد آموزشی مربوط به مازندران است، افزود: باید تلاش شود از ظرفیت اولیای مدارس، شوراهای دانش‌آموزی و معلمان در آموزش و پرورش استفاده شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز