خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه مازندران خبرداد:

آمادگی پلیس راه مازندران برای ارائه خدمات مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۱۱

سرهنگ جعفرمحمدنژاد ، گفت: پلیس راه مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش ایلنا،سرهنگ جعفرمحمدنژاد در نخستین روز ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و اغاز سفرهای نوروزی ، اظهار داشت:پلیس راه مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارد. 

وی با بیان اینکه درهیچ کدام ازمحورها مشکلی خاص وجود ندارد، افزود: ترافیک درمحور آبعلی تا کلور سنگین بوده اما در محور فیروز کوه  به  دلیل 4 خطه بودن هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه مازندران ،گفت: در امامزاده هاشم نیز به دلیل بارش برف سنگین شاهد لغزنده بودن جاده ها  هستیم که رانندگان باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.

محمدنژاد با بیان اینکه در محور کنداون  نیز ترافیک نیمه سنگین است از رانندگان خواست نسبت به حفظ سلامت و امنیت جان خود برای سفر، برای  رفع نقایص فنی خودروهای خود از نظر ایمنی  اقدام کنند.

وی ادامه داد: هوای مازندران قابل پیش بینی نیست و رانندگان باید با تجهیزات کامل شامل زنجیر چرخ ،وسایل گرمایشی و آذوقه را به  همراه  داشته باشند.

محمد ن‍ژاد ، افزود:درصورت نیاز از مسافرت در شب به دلیل  دید ناکافی  و احتمال سقوط به دره‌های اطراف جاده ،خودداری و از روز برای سفر استفاده کنند .

 محمدنژاد اظهارداشت:  در بسیاری از محورهای مازندران  به دلیل تعریض جاده  ها  به  رانندگان توصیه می شود از بوق زدن و یا  تردد در قسمت شانه خاکی جاده ها خودداری کنند.

 فرمانده پلیس راه مازندران ، عنوان کرد:مردم ومسافران برای اطلاع  از محورهای استان  می توانند با شماره  2182924،2182934،2182930،2182910 شماره گیری کنند و مسافران  خارج  استان  نیز با این شماره ها رو با کد 011 شماره گیری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز