خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خانه مسافر در مازندران:

خانه مسافر مکانی مناسب برای اقامت مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۹۵

مجری طرح خانه مسافر در مازندران با بیان اینکه خانه مسافر مکانی مناسب برای اقامت مسافران نوروزی است، گفت: با توجه به نرخ مناسب اسکان مسافران در خانه مسافرهای استان قدرت ماندگاری مهمانان را این مکان ها افزایش می دهد.

به گزارش ایلنا،هوشنگ مرادی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار داشت: 7 هزار و 120 خانه مسافر در مازندران شناسایی شد که از این تعدا د حدود هزار واحد دارای پروانه فعالیت هستند.

وی افزود: مقرر شد تا در سال 95  واحدهایی خانه مسافررا به سمت اخذ پروانه سوق دهیم و هم اکنون حدود 350 واحد دارای پروانه فعالیت هستند.

مرادی با بیان اینکه خانه های مسافر مازندران ظرفیت پذیرش حدود 60 هزار مسافر را دارد، پیش بینی کرد که این ظرفیت در زمان پیک حضور مسافران در ایام افزایش یابد

وی از کاهش 50 درصدی اجاره در هتل آپارتمان  استان خبر داد و افزود: طرح خانه مسافر قدرت ماندگاری مسافران را افزایش می دهد.

مجری طرح خانه مسافر در مازندران ، عنوان کرد: بیشتر خانه مسافر در غرب استان مستقر بوده و در مرکز استان نیز خانه مسافران وجود دارد و گردشگران می توانند برای اقامت به این واحد ها مراجعه کنند .

وی ادامه داد: بنا داریم در روستاههای استان با آموزش به دهیاران در بحث  فراهم کردن امکانات بهداشتی و رفاه مسافران امکان اسکان بیشتر مسافران را در روستاهها فراهم کنیم.

 مرادی ، افزود: با توجه به نظارتی که در قیمت  اجاره ها هتل ها و خانه مسافر ها در استان وجود دارد ظرفیت هتل های ما در استان در ایام نوروز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانه مسافر مکانی مناسب برای اقامت مسافران نوروزی است، گفت: با توجه به نرخ مناسب اسکان مسافران در خانه مسافرهای استان قدرت ماندگاری مهمانان را این مکان ها افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه در شهرستان کلاردشت 400 واحد خانه مسافر شناسایی شد، عنوان کرد: خانه مسافر در این شهرستان مورد حمایت امام جمعه و فرماندار شهرستان قرار گرفته  است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز