خبرگزاری کار ایران

در اولین روز نوروز انجام پذیرفت؛

بازدید 20 هزار نفر از جاذبه های طبیعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۵۳۲

معاون گردشگری مازندران تعداد بازدید از مراکز تاریخی فرهنگی را 20 هزار و 620 نفر، جاذبه های طبیعی 34 هزار و 73 نفر و جاذبه انسان ساخت را در سطح استان 24 هزار و 247 نفر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا،  مهران حسنی  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری تعداد اقامت کنندگان 29 اسفند ماه در استان را 495 هزار و 236 نفر شب اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان مسافر در هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، خانه مسافر، کمپ های موقت، مراکز فرهنگی، سایر مراکز اقامتی و چادرهای مسافرتی اقامت داشته اند.
 
وی تعداد بازدید های نظارتی روز گذشته را 248 مورد عنوان کرد و افزود: این بازدیدها از مراکز اقامتی، رستوران ها،، مراکز اقامتی و بین راهی صورت گرفته است.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در خصوص اقدامات نظارتی دراستان، گفت: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی صورت گرفته 14 مورد تشویق و 10 مورد تذکر اعلام شد.

معاون گردشگری مازندران تعداد بازدید از مراکز تاریخی فرهنگی  را 20 هزار و 620 نفر، جاذبه های طبیعی 34 هزار و 73 نفر و جاذبه انسان ساخت را در سطح استان 24 هزار و 247 نفر عنوان کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز