خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

سال 95 سال اقدام عملی برا ی تحقق اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۲۱

استاندارمازندران گفت:با تحقق برجام و رفع تحریمهای ظالمانه و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 شاهد رشد اقتصادی ،کاهش بیکاری و رونق اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، استاندار مازندران پس از دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگویی از سال 95 به عنوان سال اقدام عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد .

دکتر ربیع فلاح ادامه داد: مقام معظم رهبری در بسیاری از نامگذاریهای و انتخاب شعار سال به جنبه های اقتصادی و مسئله اقتصاد و معیشت مردم توجه ویژه نمودند .

وی تاکید کرد : اعلام شعار سالهایی نظیر اصلاح الگوی مصرف ، همت مضاعف و کار مضاعف ، جهاد اقتصادی ،تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، حماسه اقتصادی و یا اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همه بیانگر دغدغه جدی مقام معظم رهبری در زمینه توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم بوده است .

فلاح با تاکید بر اینکه ریاست محترم جمهوری سیاستهای اقتصاد مقاومتی را در 11 بند ابلاغ نمودند و با تصویب مجلس شورای نیز طرح نحوه پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است، گفت: اگر مبنای کار و فعالیت و اقتصاد ما اسلام و ارزشهای الهی باشد مسیر رشد و توسعه همه جانبه جامعه فراهم خواهد شد .

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در سال 94 ، عنوان کرد: در سال گذشته توسعه اقتصاد دانش بنیان ، کارآفرینی ، اصلاح الگوی مصرف و افزایش بهره وری محور اصلی برنامه های استان بوده و امسال با نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مطمئنا تحقق اقتصاد مقاومتی سرعت بیشتری خواهد یافت و نتایج ارزشمند آن پدیدار خواهد شد .

وی در پایان ابراز امیدواری نمود با تحقق برجام و رفع تحریمهای ظالمانه و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 شاهد رشد اقتصادی ،کاهش بیکاری و رونق اقتصادی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز