خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه مازندران:

در هیچ یک از محورهای جاده ای استان مشکل خاصی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۲۵

فرمانده پلیس راه مازندران ، گفت: در همه محورها ترافیک روان و عادی است می طلبد رانندگان با صبر و حوصله و رعایت نکات ایمنی در مسیر حرکت کنند.

به گزارش ایلنا،سرهنگ جعفر محمدنژاد در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ، اظهار داشت: مسافران و گردشگران نوروزی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را رقم بزنند.
 
وی وضعیت راههای استان را مناسب و خوب اعلام کرد و افزود: در هیچ یک از محورهای جاده ای استان مشکل خاصی وجود ندارد.
 
فرمانده پلیس راه مازندران ، عنوان کرد:  در همه محورها ترافیک روان و عادی است  می طلبد رانندگان با صبر و حوصله و رعایت نکات ایمنی  در مسیر حرکت کنند.
 
محمد نژاد ، افزود: با بارش باران در استان جاده ها کمی لغزنده شد بنابراین لازم است رانندگان با احتیاط و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند.
 
وی همچنین از رانندگانی که قصد سفر به روستاهای بالادست  در مسیر کوهستانی را دارند تقاضا کرد تا زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و آذوقه مورد نیاز خودشان را تامین کنند.
 
فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: رانندگان با با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی ، از تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز