خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

شهرهای مازندران با اجرای جشن ها و نوروز خوانی به استقبال بهار ونوروز رفتند

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۳۰

در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به همت اوقاف و امور خیریه برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود که برای معنویت این اماکن افزوده است.

به گزارش ایلنا،احد جاودانی در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری موجب اقامت هرچه بیشتر گردشگران در مازندران می شود، اظهار داشت: تمامی شهرهای مازندران با اجرای جشن ها و نوروز خوانی به استقبال بهار ونوروز رفتند.
 
وی با بیان اینکه بروشورهای تبلیغاتی و فرهنگی توسط دستگاههای اجرایی استان تهیه شده است، گفت: برنامه های فرهنگی در تعطیلات نوروز سال جاری برای گردشگران، مسافران و مردم استان برنامه ریزی شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اجرای جنگ های شادی در سطح استان در ایام تعطیلات نورزو اشاره کرد و اظهار داشت: 25 مجوز اجرای زنده موسیقی در ایام نوروز در شهرهای ساری ، آمل، نور، عباس آباد، چالوس، تنکابن و رامسر صادر شده است.
 
جاودانی به برپایی سفره هفت سین و المان های نوروزی سنتی در تمام شهرهای استان اشاره کرد و گفت: نمایشگاههای هنری، کتاب و صنایع دستی و کتاب در سطح استان برگزار می شود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سینماهای استان و مجتمع های فرهنگی در شهرستان های فاقد سینما در ایام نوروز برای اجرای فیلم های مختلف فعالیت دارند.
 
وی با اعلام اینکه مازندران قابلیت های فرهنگی بسیاری دارد که می تواند گردشگران بسیاری را جذب خود کند، اظهارداشت: تمامی شهرهای مازندران با اجرای جشن ها و نوروز خوانی به استقبال بهار ونوروز رفتند.
 
جاودانی از توزیع بسته های فرهنگی بین مسافران همچون کتاب، سی دی، فیلم و پازل از طریق کمپ های مختلف بین مسافران خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اجرای تبلیغات محیطی و خوش آمد گویی به مهمانان در ورودی های استان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز