خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان مازندران:

تلاش دولت تدبیر و امید در تحقق شعار سال/اقامت 135هزار نفرشب در شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۳۳

از 27 اسفند روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری تا شب گذشته 135 هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری داشتیم.

به گزارش ایلنا،احمد حسین زادگاه فرماندار مرکز استان با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز به همه شهروندان هم استانی و ملت سرافراز ایران به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95به نام " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"اشاره کرد و گفت: ضرورتی که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی به آن اشاره کرد در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و اقتصادی درونزای کشور است.

فرماندار مرکز استان به توجه وافر دولتمردان دولت یازدهم به مولفه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ابراز داشت: دولت تدبیر و امید با تأکید و حساسیتی که مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی ابراز داشته اند تلاش کرده و با تلاش بیشتر و سیاست گذاری دقیق تر زمینه اجرایی شدن این سیاست ها را فراهم خواهند کرد.

وی به سیاست های مسئولان شهرستانی در قبال توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:قطعاً سیاستهای شهرستان ساری بر گفته از سیاست های کلی در استان و کشور خواهد بود.

 فرماندار ساری در ادامه گفت: از 27 اسفند روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری تا شب گذشته 135 هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری داشتیم.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه محورهای ورودی شهرستان ساری از چهار سمت باز است، تصریح کرد: اعتراض خاصی از سوی شهروندان و گردشگران نداشتیم.

از ابتدای اجرای مقدماتی طرح نظارتی ویژه نوروز92 تاکنون بیش از 3 هزار اقتصادی مورد بازرسی قرارگرفتند که اولویت کالایی را اقلام پر مصرف مانند لباس ، پوشاک ، کیف و کفش ، آجیل و خشکبار ، لبنیات ، خواربار و شیرینی ها ، انواع مواد پروتئینی ، قند و شکر ، روغن و برنج برشمرد. وی  افزود: در بخش خدمات هم شرکت های مسافربری ، اماکن مذهبی اقامتی ، سیاحتی و رستوران های بین راهی و ... در پوشش نظارتی قرار می‌گیرد.

حسین زادگان خاطر نشان کرد در این مدت تعداد46 واحد متخلف شناسایی شدند و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال گردید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز