خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

موزه های مازندران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۵۱

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران: موزه های مازندران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا، مهدی ایزدی درستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری اظهار داشت: 3 سایت موزه عباس آباد بهشهر، کاخ موزه رامسر و مسجد فرح آباد  میزبان  مسافران نوروزی است.
وی افزود: همچنین موزه های شخصی مانند مکرم بابل، کاخ موزه رامسر  موزه مردم شناسی شمال در رامسر ، موزه مردم شناسی کندولوس آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
 معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، گفت: موزه مردم شناسی برسه تنکابن ، موزه نیما در یوش، موزه تاریخی  شهدای آمل، موزه تاریخی بابل(گنجینه) موزه مردم شناسی آلاشت، موزه کلبادی ساری از دیگر موزه های است که آماده پذیرایی و بازدید از مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: از 25 اسفند تاکنون بیش از 3 هزار نفر از موزه ها و سایت ها، بیش از 9 هزار نفر از بناهای تاریخی و مذهبی و بیش از 6 هزار نفر نیز از موزه های شخصی بازدید کردند.
ایزدی از افزایش 5 درصدی بازدید از موزه های استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تعداد بازدیدکنندگان از موزه های استان افزایش یابد.
 
ایزدی در ادامه افزود: نمایشگاه صنایع دستی در موزه های آلاشت و تنکابن آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز