خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

قرارگاه نوروزی اقتصاد مقاومتی در مازندران تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۵۲

فلاح گفت: این قرارگاه در هفتمین روز سال 95 درساری افتتاح می شود.

ربیع فلاح جلودار اداره کل هواشناسی مازندران ازتشکیل قرارگاه نوروزی اقتصاد مقاومتی در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه در هفتمین روز سال 95 درساری افتتاح می شود.
 
وی با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی"اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و پرداختن به این شعار مهم را بسیار حائز اهمیت دانست.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه مطلع بودن از اقلیم هواشناسی برای امورات روزمره مردم بسیار مهم است، گفت: پیش بینی هواشناسی مهترین عامل در توسعه و ارتقاء فعالیت های زندگی افراد است.
 
وی اهمیت هواشناسی در بخش های مختلف بویژه بخش کشاورزی را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیت هواشناسی در ارائه و پوشش اطلاعات جوی در حوزه کشاورزی مهم ارزیابی می شود.
 
فلاح ، افزود: بررسی و شناسایی مناطق سیل خیز می تواند عامل خوبی برای جلوگیری از آسیب ها و روند روبه رشد اقتصادی باشد بنابراین می طلبد تا در این حوزه اقدام لازم صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه بتوانیم یک مرکز هواشناسی متمرکز و منسجم تر داشته باشیم باید همه ظرفیت ها را برای ایجاد این مرکز بکار گیریم و اقتصاد و تلاش های اقتصادی را محور کارهای خود قرار دهیم.
 
استاندار مازندران افزود: با توجه به مهم بودن فعالیت هواشناسی می طلبد تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز این نهاد به روز باشد .
 
گفتنی است 23 مارس روز ملی هواشناسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز