خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با ایلنا:

کشف و معدوم شدن بیش از 1000 کیلوگرم مواد غذایی در استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۵۶

از 28 اسفند ماه تاکنون 2 هزار و 436 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی واحد در سطح استان صورت گرفت که در این بازدیدها به 512 نفر از صنوف اخطاریه بهداشتی صادر شد.

دکتر محسن اعرابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفراستان در ساری ، اظهار داشت: هزار و 851  کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان کشف و معدوم شد.
 
وی ، افزود: از 28 اسفند ماه تاکنون 2 هزار و 436 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی واحد در سطح استان صورت گرفت که  در این بازدیدها به  512 نفر از صنوف اخطاریه بهداشتی صادر شد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  ، گفت: تاکنون 12 اماکن بهداشتی به دلیل عدم رعایت  نکات بهداشت و درمان و محیط زیست تعطیل شده است .
 
اعرابی تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و ترومادر بیمارستان های استان را 12 نفر اعلام کرد و افزود: 681 نفر تصادفی در  این ایام به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه  و تحت درمان قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: 2 هزار و 250  ماموریت  تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 در استان پذیرش شد.
 
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  بازرسین مهندسی بهداشت محیط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان حضور دارند.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز