خبرگزاری کار ایران

کمیل قاسمی قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان خواستار شد:

ضرورت تسریع در ساخت سالن کشتی جویبار

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۶۰

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان خواستار تسریع در ساخت سالن کشتی جویبار شد.

به گزارش ایلنا، کمیل قاسمی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری ،ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: استان مازندران به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان سالانه میزبان خیل عظیمی از مسافران است که توصیه می شود مسافران و رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند .
 
وی افزود: مازندران از لحاظ فضای گردشگری و آب و هوای مطلوب یکی از استان های بی نظیر کشورمان است.
قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان با اشاره به برگزاری مسابقات اخیر قزاقستان و کسب سهمیه المپیک برزیل ، گفت: در زمان تحویل سال روی تشک کشتی بودم و توانستم با دعای خیر مردم حریف کره جنوبی را شکست دهم.
 
وی ادامه داد : در مسابقات کسب سهمیه المپیک سه بار روی تشک رفتم و توانستم کشتی گیران اهل کشورهای چین ، کره جنوبی و قزاقستان را با نتیجه عالی شکست دهم و امتیازی به آنها ندهم .
 
قاسمی، افزود: این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هر 4 سال یکبار برگزار می شود و من تلاش می کنم تا طلای مسابقات را برای مردم ایران به ارمغان آورم.
 
این قهرمان کشتی با بیان اینکه ساخت سالن کشتی 5 هزاری نفری جویبار از مصوبات سفر دولت یازدهم بوده و تاکنون کاری صورت نگرفت ، اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال مردم و رشد کشتی در شهر جویبار، نیاز است تا این شهر یک سالن کشتی استاندارد داشته باشد، لذا امیدواریم که در سالجاری شاهد پیشرفت این پروژه مهم ورزشی در مهد کشتی ایران و جهان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز