خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تاکید کرد:

ضرورت توسعه گردشگری در راستای ارتقاء اقتصاد هنر و فرهنگ استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۳۷۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بازدید از صنایع دستی، مراکز فرهنگی و اجرای زنده موسیقی در استان موجب ارتقاء اقتصاد هنر و فرهنگ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ به گزارش دلاور بزرگ نیا در ستاد اجرایی در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در خصوص وضعیت استان، اظهار داشت: استقبال مسافران نوروزی از مازندران چشمگیر بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران  از 6 میلیون نفر مسافر شب اقامت در استان خبر داد وافزود: با تمهیدات اتخاذ شده با همکاری اداره کل دهیاری های استان تاکنون یک میلیون نفر در روستاهای استان  شب اقامت داشتند.
بزرگ نیا با اشاره به استقبال خوب گردشگران و مسافران از مناطق ییلاقی و جاذبه های روستایی، عنوان کرد: در سال جاری علاقه مندی گردشگران و مسافران از روستاها و جاذبه های روستایی چشمگیر و قابل قبول  بوده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران علاقه مندی به  جاذبه های تاریخی، فضاهای فرهنگی و بازدید از موزه ها را از دیگر برنامه های ستاد در استان عنوان کرد و گفت: رفتن گردشگر به محیط های فرهنگی موجب جذاب تر شدن سفر می شود.
 
وی  با بیان ا ینکه تدابیر خوبی برای ورود مسافران به اماکن مذهبی و زیارتی  اتخاذ شد ، گفت:تاکنون یک میلیون نفر از اماکن زیارتی و زائر سراها بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز