خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خبرداد:

ثبت 76مورد عملیات امداد و نجات در آتش نشانی ساری

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۵۳

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، گفت: تاکنون 76 مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی ساری انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ سید حسن سیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری از 76 مورد عملیات امداد و نجات  از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.
وی افزود: از بیست و هفتم اسفند ماه تاکنون 44 مورد  آتش سوزی در سطح شهر داشتیم که با تلاش نیروهای آتش نشان اطفای حریق و 10 نفر از حادثه دیدگان این آتش سوزی نجات یافتند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به 32 مورد عملیات امداد و نجات ادامه داد: 6 مورد از تصادفات جاده ای ساری توسط نیروی آتش نشانی امداد رسانی شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ساری از 15 مورد حریق منزل در سطح شهر ساری خبر داد و افزود: بیشترین آمار آتش سوزی مربوط به حریق منازل بود که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 7 مورد حریق خودرو  و 14 مورد محبوس در اماکن در سطح شهر داشتیم ، گفت: با عملیات امداد و نجات آتش نشانی ساری حادثه دیدگان نجات یافتند.
وی  افزود: اکیپ های امداد از 6 ایستگاه آتش نشانی  با استقرار 7 خودرو در سطح شهر در محلهای میدان امام ، بلوار امام رضا(ع)، میدان ولی عصر(عج)، میدان ساعت ، میدان امام حسین، خیابان شهدای محراب و چهار راه تجن مستقر شد.
وی از حریق یک دستگاه خودرو پژوه 407 در ساری خبر داد و افزود: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن در محله حادثه حضور یافته و با استفاده از تجهیزات اطفایی، حریق را بطور کامل اطفا و ایمن سازی محیط حادثه را انجام دادند.
سیدی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به راننده و سرنشینان خودرو که مسافر از شهر بند انزلی بودند آسیبی نرسید.
مدیر عامل مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ساری  با 6 ایستگاه آتش نشانی و 20  دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات ایمنی و 112 نفر نیروی عملیاتی  به شهروندان خدمات رسانی می کند.
وی افزود: آتش نشانی ساری  در سه شیفت متوالی در انجام وظیفه خطیر امداد و اطفای حریق در مرکز استان فعالیت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز