خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران :

برپایی 11 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی درمازندران

کد خبر : ۳۵۷۷۴۵

معاون عمرانی استاندار مازندران ، اظهار داشت: 11 مورد نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در شهرستان های مازندران برپا شد.

به گزارش ایلنا، علی نبیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در ساری برگزار شد ، اظهار داشت: 11 مورد نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در شهرستان های مازندران برپا شد.
وی ادامه داد : با برپایی این بازارچه و نمایشگاههای صنایع دستی زمینه و بستر خوبی برای ارائه و فروش محصولات و تولیدات دستی استان مازندران را فراهم آوریم .
معاون عمرانی استاندارمازندران از رشد دو درصد تردد در استان مازندران به نسبت نوروز سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات صورت گرفته برغم این رشد تردد کاهش تصادفات و سوانح جاده ای را شاهد بودیم.
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران از فروش 50 میلیارد تومان صنایع دستی در نمایشگاه و بازارچه های صنایع دستی استان خبرداد .
وی افزود : بیش ازهشت میلیون و 995 هزار شب اقامت مسافران نوروزی در استان مازندران شاهد بودیم .
نبیان رشد اقامت مسافران نوروزی امسال به نسبت سال قبل را هفت درصدی خبرداد و گفت که حضور بیش از دو میلیون شب اقامت در روستاها حکایتگر استقبال و اقبال مسافران به این مناطق است .
به گفته نبیان برغم ارائه گزارش هایی مبنی بر مشکلات بارندگی و بارش برف وترافیک سنگین در جاده های مازندران ،ولی در این زمینه مسافران با مسائلی در این زمینه مواجه نبودند.
وی ادامه داد : از شش محور مواصلاتی پرتردد کشور سه محور در  مازندران وجود دارد و تکمیل راههای مواصلاتی را در دستور کار دولت قرار بگیرد .
به گفته نبیان با تامین منابع مالی موردنیاز از سوی دولت این طرح های راهسازی تکمیل و به بهره برداری برسد.
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران  از انعکاس بیش از یکهزار خبر و گزارش در سایت ها و رسانه های استان مازندران به عنوان نقطه درخشان ستاد نام برد و  ادامه داد: نوروز 95 سال با فعالیت قدرتمند حدود 20 خبرنگار مستقر در ستاد ، شاهد انعکاس و پوشش مناسب اخبار بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز