خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران :

اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۸۶۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران است و باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری اظهار داشت: با توجه به وضعیت فزاینده طلاق و اعتیاد در استان مازندران ،  برنامه ریزی های جدی حوزه اجتماعی استان این دو موضوع را پیگیری می کند .

 وی ادامه داد : مازندران به عنوان یکی از پنج استان کشور مبارزه به اعتیاد شناخته شدو تلاش های خوبی دراین زمینه انجام شده است .
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین در خصوص اجرای طرح مبارزه با طلاق گفت که در دو شهرستان فریدونکنار و بابلسر که آمار بالاتر طلاق در استان را دارند این طرح بصورت پایلوت اجرا می شود.
یونسی ادامه داد :که بررسی کارشناسی و مقابله با طلاق و اعتیاد برنامه مهم و اساسی امسال استان است .
وی با تاکید بر فعالیت جدی برای مبارزه با قاچاق کالا وفساد  اداری گفت : مردم نیز می توانند با ارائه گزارش های لازم در این زمینه یاری گر باشند .
یونسی ادامه داد : گام بلند اقتصاد مقاومتی با مقابله در برابر فساد اداری محقق خواهد شد .
وی از برنامه ریزی برای اجرای شعار سال مقام معظم رهبری ادامه داد : برای این منظور قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان مازندران تشکیل شد .
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اقتصاد مقاومتی راجلوگیری از هزینه ای اضافی ، بهره برداری از ظرفیت ها و شناسایی تهدیدات و فرصت ها برشمرد.
وی از سال 94 به عنوان سال پرافتخار و موفقیت آمیزی برای کشور نام برد و ادامه داد : برجام و دستیابی به موفقیت در حق مسلم انرژی هسته ای ، موفقیت بین المللی است که بعد از سالهای تلاش دیپلماسی به آن دست یافتیم .
یونسی از برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند بعنوان  دستاورد باارزش برای دولت و ملت یاد کرد و خاطرنشان کرد : مازندران بر خود می بالد که بالاترین میزان حضور واجدان شرایط را داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز