خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران خبرداد:

آبگیری 68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۷۴

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: تا کنون 110 میلیون متر مکعب معادل 68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری آبگیری شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،  معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : تا کنون 110 میلیون متر مکعب معادل 68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری آبگیری شد که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 میلیون متر مکعب و درمقایسه با مدت مشابه دو سال گذشته 41 میلیون کاهش دارد .  آبگیری  68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری 

امیر هوشنگ پاشا، بابیان اینکه بارندگی های اخیر آبگیری بقیه سدهای استان از جمله سد شیاده و برنجستانک کامل شده است گفت : تا کنون 97 درصد آب بندان ها ی استان آبگیری شده است لذا با توجه به شروع فصل زراعی و عدم ذخیره باید همه توان خود را برای مدیریت بهینه تقسیم و توزیع آب در استان به کار ببریم تا مشکلات کم آبی به حداقل ممکن در استان برسد .

پاشا بابیان اینکه در سال های اخیر پدیده خشکسالی و سیل به صورت مکرر در استان مازندران اتفاق می افتد تاکید کرد برای مدیریت این بحران ها نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی ، مسئولین و مردم هستیم که امیدواریم همدلی ها در سال 95 در این زمینه بیشتر محقق شود .

وی میزان آب مصرف شده در بخش کشاورزی ، صنعت ، شرب و خدمات را درسال 94 در استان حدود 3650 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت : همکاران ما در بخش بهره برداری عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته اند .

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران از تعیین حد حریم و بستر رودخانه ها ، عملیاتی نمودن همه پروژه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و مدیریت بحران خشکسالی و سیل و مستند سازی آن با هدف اعمال حاکمیت در حفظ انفال عمومی در بخش آب و مجاری آبی و حفظ و نگهداری تأسیسات آبی را از اولویت های مهم بخش معاونت بهره برداری شرکت در سال 95 برشمرد و گفت : انشاا ... با انجام دقیق وظایف مان در این بخش سهم خود را در اجرا و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی محقق خواهیم ساخت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز