خبرگزاری کار ایران

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد خبر داد:

اسکان 21 هزار فرهنگی نوروز امسال در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۸۶۶

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 21 هزار فرهنگی از سراسر کشور در این شهرستان اسکان یافتند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ، یحیی یوسف  روز شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: این شهرستان در موضوع اسکان فرهنگیان در استان رتبه سوم را کسب کرد  .

یوسف پور با اشاره به انتخاب شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری شد ، افزود: تحقق این مهم در گرو فرهنگ سازی است

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی اساسی وپایه ای باید از سوی معلمان به نسل جدید انتقال یابد تا شاهد ثمره ی این مهم به صورت پایدار باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید در عمل به صورت سیانت و استفاده از امکانات موجود صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه موضوع مدرسه سازی نیازمند ورود جدی بخش خصوصی است ، گفت: مشارکت خیرین وبخش خصوصی می تواند بخش اعظم بار مالی را از دوش دولت بردارد .

یوسف پور اضافه کرد:سیاست برجسته ی شورای آموزش وپرورش در سال جاری باید ترغیب بخش خصوصی وخیرین در امر مدرسه سازی باشد .

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد معضل پیش روی دانش آموزان را اعتیاد عنوان کرد وگفت: سن اعتیاد به 12 تا 14 سال کاهش یافته و موضوع پیشگیری بیش از پیش خودنمایی می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز