خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

تحصیل بیش از 500 هزار دانش آموز در مدارس مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۲۵

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت:بیش از 500 هزار دانش آموزدر استان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ محمد قنبری در جلسه بزرگداشت مقام معلم  که در سالن شماره دو استانداری مازندران برگزار شد،  اظهار داشت:معلمان ترویج دهنده اندیشه، افکار،سیره،مرام و مکتب امام و اهل بیت  در جامعه  هستند که  مراسم  قدردانی از آنان  باید  به نحو شایسته ای برگزار شود.
 محمد قنبری گفت: بیش از 40 هزار معلم در استان مشغول تدریس و بیش از 500 هزار دانش آموزدر استان مشغول تحصیل هستند که سالانه به  تعداد دانش آموزان اضافه و از تعداد معلمان کاسته  می شود.
 معاون پژوهشی اداره  کل آموزش و پرورش مازندران افزود: سال گذشته ازاین تعداد معلم در استان  6 هزارو 210 نفر فرم خود اظهار برای معلم  نمونه را پر کردند که  با نظر داوران 620 معلم شهرستانی، 28 معلم نمونه استانی و 2 معلم  کشوری انتخاب شدند.
قنبری افزود:باید مراسمات شهرستانی و استانی نسبت به  شخصیت فرهنگی، علمی و اجتماعی معلمان باشد و از ظرفیت مردم به ویژه خیران  مدرسه  ساز استفاده  شود.
وی بیان کرد: همه ما در خدمت تعلیم و تربیت هستیم انتظار داریم  ستاد ویژه ای  در استان  برای هفته معلم  تشکیل شود و مصوبات  به  فرمانداری ها ابلاغ شود
معاون پژوهشی اداره  کل آموزش و پرورش مازندران گفت: امامان جمعه  در خطبه ها، بسیج  در محلات وادارات و صدا و سیما نسبت به اطلاع رسانی برنامه های هفته معلم اقدام کنند.
قنبری بیان کرد: سال گذشته  شهرداری ها و شوراها حضور خوبی داشتند که امیدواریم  امسال نیز حضور و برنامه ها بهتر از گذشته باشد.

وی افزود: سازمان  برنامه و بودجه نیزاز محل اعتبارت  استانی اعتبار خاصی را در اختیار این  ستاد قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز