خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

نمایشگاه تجسمی با محوریت سخنان شهید آوینی در گالری سوره ساری برپا شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۵۶

نمایشگاه تجسمی با محوریت سخنان ارزشمند شهید مرتضی آوینی در هفته هنر و انقلاب اسلامی در گالری سوره ساری برگزارشد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سینا دلشادی در آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه ۳۰ اثر هنرمندان در رشته های خوشنویسی، نقاشی ، طراحی و پوستر در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار تولیدی ۱۵ هنرمند خوشنویس و نقاش سخنان ارزشمند شهید آوینی را به نگارش درآوردند.
وی افزود: این نمایشگاه در هفته هنر و انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت شهید اهل قلم مرتضی آوینی برپا شد ، گفت:برگزاری نمایشگاه های هنری نقش مهمی در توسعه فرهنگ هنر در سطح استان دارد.
رئیس حوزه هنری مازندران ، دلشادی ادامه داد: این هنرمندان از شهرهای ساری، نکا و بهشهرهستند که با خلق آثار هنری توانستند گوشه ای از ویژگی های فکری ، هنری و اخلاقی این متفکر انقلابی را به تصویر بکشند.
 دلشادی ، ایمان،اخلاق مداری و اندیشه ورزی را از ویژگی های منحصر به فرد سید شهیدان اهل قلم نام برد و گفت: شهید آوینی ، فردی هدفمند بود که به اهداف خودش کاملا  ایمان داشت و در همان راستا حرکت می کرد.
وی با بیان اینکه امیدواریم این گردهمایی منجر به تعالی هنر متعهد در جامعه فرهنگی و هنری مازندران باشد، افزود: به امید اینکه چشمه سار هنر متعهد در باطن همه ما به جوشش در آید.
دلشادی ، گفت: آثار هنری این نمایشگاه از امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه  به مدت ۱۰ روز در گالری سوره حوزه هنری استان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
در پایان این مراسم ،آثار نگارنگری ، گنجوی هنرمند مازندرانی رونمایی و از ۱۵ هنرمند ی که آثارشان در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز