خبرگزاری کار ایران

با تلاش آتش نشانی ساری صورت گرفت؛

نجات کارگر جوان از عمق ۱۲ متری چاه

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۸۹۴

با تلاش بی وقفه گروه امداد ونجات آتش نشانی ساری با رعایت تمامی موارد ایمنی و بکارگیری تجهیزات امداد چاه خوشبختانه کارگر جوان نجات یافت و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ،علی خراط مسئول ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی ساری از نجات کارگر جوان از عمق ۱۲ متری چاه در ساری خبر داد.

 وی افزود: در ساعت ۱۱:۲۸ دقیقه پنج شنبه ۲۶فروردین ۹۵ ، طی تماس مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵  با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری حادثه سقوط کارگر ساختمانی در چاه اعلام شد .

مسئول ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی ساری تصریح کرد: بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی ساری ، دو دستگاه خودروی امداد ونجات مجهز به تجهیزات کامل امداد ونجات را به محل حادثه  واقع در ۲۰۰ متری ایستگاه شماره۱آتش نشانی، خیابان ملامجدالدین، ابتدای کوچه معراج اعزام کرد.

وی اظهار کرد: این کارگر جوان در هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت ، در چاه با عمق ۱۲ متر و دهانه ۳ متر سقوط کرد که متاسفانه دچار مصدومیت شد.

خراط تصریح کرد: با تلاش بی وقفه گروه امداد ونجات آتش نشانی ساری با رعایت تمامی موارد ایمنی و بکارگیری تجهیزات امداد چاه خوشبختانه وی نجات یافت و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد .

مسئول ایستگاه ۱ آتش نشانی ساری بر رعایت موارد ایمنی از سوی کارگران و پیمانکاران ساختمانی تاکید کرد و یاد اور شد: در این عملیات عوامل پلیس ۱۱۰ ،عوامل اورژانس ۱۱۵  و آتش نشانان ساری همکاری داشته اند. 

لازم به ذکر است : در لحظات اولیه عملیات، سیدی مدیر عامل و سایر مسئولین سازمان در محل حادثه حضور پیدا کرده و ۱۲ مامور امداد ونجات در این عملیات شرکت داشته اند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز