خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هفته کارگر مازندران

در جریان خصوصی سازی سونامی تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانجات شکل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۵۸۲

پنجمین جلسه ستادهفته کارگرمازندران بمنظور بررسی هرچه با شکوه برگزارشدن مراسمات هفته کارگر در سالن کنفراس کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا ،نصراله دریابیگی رئیس ستاد هفته کارگر مازندران ضمن تشریح برنامه هفته کارگر در استان مازندران از کارگران بعنوان سربازان عرصه اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود:تجلیل از مقام شامخ کارگران یکی از وظایف اصلی مدیران و دستگاههای اجرایی است.

وی تصریح کرد:کارگران در همه عرصه ها ی ظهورو ادامه انقلاب نقش انکار نا پذیری داشته اند و شایسته است با پاسداشت این هفته به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفته شود.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با بیان اینکه در سالهای گذشته جریان خصوصی سازی منجر به خانه نشینی هزاران،هزارکارگر منجر شده است گفت:در هفته کارگر،کارگران با وحدت وهمدلی در زیر پرچم ولایت و آرمان های نظام اعتراضات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس ستاد هفته کارگرمازندران با تاکید برحضورمنسجم کارگران مازندرانی در راهپیمایی بزرگ خود در شهرستان قائمشهربا صدور قطعنامه ایی با مشت گره کرده به انعکاس مشکلات صنفی خود خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در مازندران سونامی تعدیل نیرو وتعطیلی کارخانجات شکل گرفته است خاطر نشان ساخت:باید همه دولتمردان و بخش خصوصی به حفظ اشتغال موجود در اولویت بپردازند.

دریابیگی در پایان از رسانه ها الخصوص رسانه ملی خواست با حضوری مستمر در جهت انعکاس مطالبات کارگران و  رویدادهای این هفته کارگران و اعضای ستاد را یاری نمایند.

گفتنی است در این نشست مدیریت درمان تامین اجتماعی ،معاون بیمه ایی تامین اجتماعی،شهردارقائمشهر،مدیرامورشعب بانک رفاه کارگران مازندران ،رئیس شورای شهر قائمشهر و نماینده اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی در خصوص هرچه باشکوه برگزار شدن هفته کارگرتاکید داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز