خبرگزاری کار ایران

صبح فردا ؛

پیکر مهرداد اولادی در قائم‌شهر تشییع می شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۱۳

مراسم تشییع امهرداد اولادی از مقابل استادیوم شهید وطنی به سمت میدان طالقانی برگزار و سرانجام در زادگاهش روستای قادیکلا بزرگ قائم شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد اولادی ضمن عرض تسلیت به خانواده و مردم شریف قائم شهر اظهار داشت: این فوتبالیست فقید چهره ملی  است و باید مراسمی در شأن آن مرحوم برگزار شود.

وی افزود: مرحوم اولادی، با بازی در تیمهای مختلف و تیم ملی بارها و بارها، شادی را مهمان دلهای مردم نموده است و ضایعه از دست دادن این ورزشکار شوک بزرگی به جامعه ورزش وارد کرده است.

فرماندار قائم شهر از تشییع پیکر مرحوم اولادی در ساعت 30/8 دقیقه روز پنج شنبه ، دوم اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: مراسم تشییع این عزیز سفر کرده از مقابل استادیوم شهید وطنی به سمت میدان طالقانی برگزار و سرانجام در زادگاهش روستای قادیکلا بزرگ قائم شهر به خاک سپرده می شود.

در ادامه این جلسه، فرشید قدمی با بیان اینکه جامعه ورزش کشور و بویژه قائم شهر بار دیگر عزیزی را از دست داد اظهار داشت: صبح پنج شنبه پیکرمهرداد اولادی بر روی دستان دوستارانش در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دور افتخار خواهد زد و مردم برای همیشه با وی وداع خواهند کرد اما یادش همیشه گرامی خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر از مردم خواست در روز تشییع با رعایت نظم روی سکوها حاضر شده و با مهرداد اولادی وداع کنند و با حفظ آرامش ، نظم و انظباط برگزار کنندگان را یاری نمایند تا مراسمی در شأن و منزلت این ورزشکار با اخلاق قائم شهری برگزار گردد.

به گزارش ایلنا، مراسم سوم و هفتم مرحوم اولادی، روز شنبه، ساعت 3 الی 5 در حسینیه عاشقان شهرستان قائم شهر برگزار خواهد شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز