خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگرمازندران خطاب به مسئولین ؛

تعطیلی شرکت پیشرانه ساری بهانه واهی کارفرما است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۲۳

در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار کارخانجات کازندران با اعضای ستاد هفته کارگر بر برگزاری هرچه باشکوه برگزار شدن هفته کارگر تا کید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، نصراله دریابیگی در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار کارخانجات کازندران با اعضای ستاد هفته کارگر با بیان اینکه تفکرات زر وتزویز و زور و جریانات ثروت طلبی و رفاه طلبی حاکم برکارخانجات و کارگران شده است گفت: در سنوات گذشته رانت ودلالی بلای بسیاری بر واحد های تولیدی تحمیل کرده است.
 
رئیس ستاد هفته کارگر مازندران افزود:سوء مدیریت در استان مازندران و واگذاری کارخانجات به افراد بیگانه با تولید موجب  تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن مظلومترین و شریفترین قشر جامعه شده است.
 
دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با تاکید براینکه این واحدها و تمام بنگاههای تولیدی در زمان رونق اقتصادی در دهه گذشته سبب سود دهی و افزایش ثروت و رفاه کارفرمایان شده است گفت: امروز در بحران اقتصادی داروی شفا بخش آن تحقق فرمایش رهبری جهت اقتصاد مقاومتی توام با اقدام وعمل  است.
 
وی افزود: توسعه پایدار به همراه عدالت اجتماعی  از فرامین بزرگ مقام معظم رهبری است که متاسفانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد شعار از سوی دستگاههای اجرایی انعکاس میابد.
 
دبیر خانه کارگر مازندران با ابراز تاسف درخصوص تعطیلی شرکت پیشرانه ساری خاطرنشان کرد :شرکت پیشرانه ساری در دهه گذشته بیش از 150 نفر کارگر داشته  و همواره بعنوان واحد نمونه کشوری واستانی مطرح بوده است وعلیرغم استفاده از تسهیلات چند میلیاردی وفروش مناسب بدلایل واهی کارفرما اعلام ورشکستگی نموده و امروزاین شرکت به کمتر از 30 نفر رسیده و همین 30 نفر هم  5 ماه حقوق نگرفته و متاسفانه عیدی وپاداش سال گذشته هم بر کارگران پرداخت نشد .
 
وی در پایان خواستارتوجه دقیق و کارشناسی مسئولین استان ،منتخبین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاههای نظارتی و امنیتی به این تصمیم  و تعطیلی غلط شد .
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز