خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران تاکید کرد؛

ضرورت نامگذاری خیابانی به نام سوسنگرد در شهرهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۰۹۲

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:می طلبد تا مسئولان استانی در نامگذاری یکی از خیابان های شهرهای استان به نام سوسنگرد و خرمشهر اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مدیر کل  بنیاد حفظ  آثار ونشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: خیابان های بسیاری از شهرهای کشور به خرمشهر و سوسنگرد نامگذاری شده است می طلبد تا مسئولان استانی در نامگذاری یکی از خیابان های شهرهای استان به نام سوسنگرد و خرمشهر اهتمام داشته باشند.

عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 وی افزود: سو م خرداد یک حماسه ملی است ، اگر حضور ملت در صحنه های جبهه های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا به حق می توان گفت که پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.
مدیر کل  بنیاد حفظ  آثار ونشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران با مهم برشمردن این رویداد مهم گرامیداشت این روز مهم را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مقرر شود تا تمام دستگاه های دربرگزاری مراسم سوم خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس به عنوان برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی ۸ سال دفاع مقدس ثبت شده است، افزود: می طلبد تا همه در بر پایی مراسم این روز مهم در استان تلاش کنند.
ملکی با بیان اینکه کیته های استانی و ستاد شهرستانی در سطح استان نیز فعالیت خویش را شروع کنند، افزود: هر شهرستان برنامه ویژه و شاخصی را به مناسبت آزادسازی خرمشهر اجرا کند.
وی در ادامه از برگزاری مراسم فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد،سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.
ملکی دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا بویژه خانواده شهدای مدافع حرم، به صدا در آوردن زنگ مقاومت و پیروزی، سخنرانی فرماندهان پیش ازخطبه نماز جمعه در مصلی های سراسر استان را از جمله برنامه های آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.
وی انجام تبلیغات محیطی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک به میزبانی سپاه کربلا، پوشش خبری و رسانه ای را از دیگر اقدامات فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر برشمرد.
ملکی ادامه داد: خیابان های بسیاری از شهرهای کشور به خرمشهر و سوسنگرد نامگذاری شده است می طلبد تا مسئولان استانی در نامگذاری یکی از خیابان های شهرهای استان به نام سوسنگرد و خرمشهر اهتمام داشته باشند.
به گفته مدیر کل  بنیاد حفظ  آثار ونشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران امسال برنامه های سالروز دفاع مقدس  از دوم تا چهارم خرداد با شعار"ما آماده ایم" برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز