خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب در شهرستان بهشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۷۰

هدف از برگزاری این نمایشگاه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که این موضوع در واقع یکی از مهمترین مولفه های اثرگذار در بحث تهاجم فرهنگی می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه کتاب در این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با 20 هزار جلد در 2 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف کودک ، ادبیات داستانی ، قرآن ، علوم پایه ، خلاقیت های ذهنی و... با تخفیف 50 درصدی به متقاضیان ارائه می شود.

مسعود فلاح در خصوص  دو کتاب رونمایی شده در این نمایشگاه گفت: جلد اول و دوم کتاب گنجینه گویش های ایرانی تألیف جعفر اکبرپور که به گویش مردم گلوگاه ، بهشهر و بخشی از روستاهای نکا اشاره می کند و کتاب سرچشمه انقلاب اسلامی تألیف علی اکبر فخاریان(روزشمار انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر  در سال 1357  ) می باشد.
 
وی با اشاره به سبقه فرهنگی و دینی و استقبال شهروندان از نخستین نمایشگاه کتاب ادامه داد:هدف از برگزاری این نمایشگاه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که این موضوع در واقع یکی از مهمترین مولفه های اثرگذار در بحث تهاجم فرهنگی می باشد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستن بهشهر مدت زمان نمایشگاه را دوهفته اعلام کرد که در صورت استقبال تمدید خواهد شد.
 
فلاح با اشاره به ارائه تازه های کتاب در روزهای دوشنبه و پنج شنبه گفت: تلاش خواهیم کرد نمایشگاه کتاب در شهرستان بهشهر ماندگار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز