خبرگزاری کار ایران

2نماینده مازنی امروز عزم خانه ملت دارند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۹۴۹

رئیس ستادانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت:امروز2نماینده جامانده از قافله بهارستان از رقابت بین 14نفرراهی خانه ملت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از ساری،رئیس ستادانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط برای حضور در انتخابات دور دوم مجلس دهم در دو حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر حدود 700 هزار نفراست، گفت: امروز2نماینده جامانده از قافله بهارستان از رقابت بین 14نفرراهی خانه ملت می شوند.

 علیرضا یونسی، رئیس ستادانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران امروز(10اردیبهشت) در جمع خبرنگاران حاضر در ستادانتخابات مستقر در استانداری بااشاره به آغاز مارتن مرحله دوم انتخابات در شش شهرستان و توابع دو حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت:انتخابات مرحله دوم در دو حوزه اصلی و 13حوزه فرعی (حوزه هایی که بخشداری های استان در آن مستقرهستند)شروع شده است.
وی با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط در این دوحوزه انتخابیه حدود700هزارنفرمی باشد، خاطرنشان کرد: متولدین دهم اردیبهشت قبل از سال1377می توانند به عنوان رأی اولی در مرحله دوم از انتخابات شرکت نمایند.
یونسی با بیان اینکه واجدین شرایط رأی دادن کسانی هستند که صرفا در همین دو حوزه انتخابیه رأی داده باشند یا در مرحله اول 7اسفند94به دلایل خاص موفق دادن نشده باشند، افزود: در این دوره از انتخابات 730هزار تعرفه اخذرأی متفاوت با مرحله نخست در دو حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه به جهت آینده نگری مقداری تعرفه در مخزن مستقر در استانداری مازندران نگهداری می شود، یادآورشد: تزریق تعرفه اضافه به شعبه های اخذرأی منوط به حضور نماینده هیئت نظارت و مامورین انتظامی است.
یونسی با اشاره به ایجاد 865شعبه اخذرأی در دو شهرستان بابل و قائمشهر، اظهار داشت: در این دوره ازانتخابات حدود14هزار عوامل اجرایی در شعبات اخذرأی برای برگزاری انتخابات باشکوه مستقر شدند.
وی با بیان اینکه رأی گیری در مازندران همزمان با سراسرکشور آغاز و تا ساعت18امروز دهم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: تمدید انتخابات با دستور شخص وزیر کشور صورت خواهد گرفت.
یونسی با بیان اینکه مازندران صاحب 12کرسی در خانه ملت است، اظهار داشت:در مرحله نخست انتخابات در 7اسفند94 ده نفر نماینده انتخاب و امروز 2نماینده جامانده ازقافله بهارستان نهایی خواهند شد.
 

وی بابیان اینکه دو نماینده حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر از رقابت بین 14نفرراهی خانه ملت می شوند، اظهارداشت: مرحله نخست انتخابات در مازندران در 12حوزه انتخابیه از سلامت کامل برخوردار بوده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز