خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساری:

امداد رسانی به ۱۷۱ حادثه در فروردین سالجاری

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۶۰

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساری ، گفت: سازمان آتش نشانی در فروردین سالجاری ۱۷۱ حادثه را امداد رسانی کرد که ۴۶ شهروند دراین عملیات ها از خدمات آتش نشانی ساری بهره مند شدند

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ،حسن سیدی از امدادرسانی آتش نشانی ساری به ۱۷۱ حادثه طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از مجموع عملیات ها،  ۹۰ مورد عملیات اطفای حریق و ۸۱  مورد دیگر عملیات امداد ونجات است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساری ضمن تقدیر از تلاش آتش نشانان برای نجات جان و مال شهروندان، عنوان کرد : طی مدت مذکور ۲۰۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۵۵۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شده اند که خوشبختانه طی عملیات های صورت گرفته، ۴۶ شهروند از حوادث نجات یافتند .

سیدی با تاکید بر رعایت همه ی موارد ایمنی از سوی شهروندان، بیان کرد: متاسفانه حوادث این ماه ، ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

وی به امداد رسانی و خدمات این سازمان حتی در خارج از محدوده شهری  اشاره کرد و گفت: در این مدت  از کل عملیات ها ۲۲ مورد به خارج از محدوده شهر است که ۷۰ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت ها اعزام شد.

سیدی به وقوع حوادث آتش سوزی در اماکن مختلف اشاره و تصریح کرد: بیشترین حوادث اتش سوزی فروردین ماه به ترتیب ۳۳ درصد در معابر و گذرگاه ها ، ۲۰ درصد در اماکن مسکونی، ۱۴ درصد در وسائل نقلیه و ۹ درصد در  اماکن تجاری و مابقی در دیگر اماکن رویداده است .

وی بیشترین علت حوادث آتش سوزی در فروردین ماه را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از وسایل الکتریکی و اتصالی برق  ، مواد جامد سوز ، کبریت وته سیگار ونشت گاز عنوان کرد.

سیدی ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع شهروندان از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز