خبرگزاری کار ایران

مسئول خانه کارگر شرق مازندران خبر داد:

طلب 300 میلیون تومانی خانه کارگر از کارخانه چیت سازی بهشهر

کد خبر : ۳۶۶۵۷۹

رییس خانه کارگر شرق مازندران گفت: با توجه به ورشکستگی کارخانه چیت سازی در دهه 70 خانه کارگر حدود 300 میلیون تومان به کارگران حقوق پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کار (ایلنا) ، مسئول خانه کارگر شرق مازندران در نشست تشکلات کارگری که به مناسبت روز جهانی کارگر در دفتر فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد اظهار داشت: خانه کارگر شرق مازندران  حدود 4000 عضو دارد که خدمات رایگان به اعضا ارائه می دهد.

امیدعلی ناظری به نبود امنیت شغلی ، لغو قراردادهای موقت کار ، اجرایی نشدن حقوق همسازی برای نشستگان و ...از مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان دانست و گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی ، توسعه پایدار و تقسیم عادلانه ثروت باید تولید ملی و جامعه ی کارگری مورد حمایت قرار گیرند.
 
وی با اشاره به برنامه های مختلفی که هر ساله به مناسبت روز جهانی کارگر در شهرستان برگزار می شود ادامه داد: با توجه به ورشکستگی کارخانه چیت سازی در دهه 70 خانه کارگر حدود 300 میلیون تومان به کارگران  کارخانه حقوق پرداخت کرد.
 
مسئول خانه کارگر شرق مازندران با اشاره به پیگیری و ارسال نامه های مکتوب از دو سال اخیر تصریح کرد: درازای این طلب زمینی به خانه کارگر داده شود تا ساختمان خانه کارگر شرق استان احداث شود.
 
ناظری همچنین در این جلسه از فرماندار شهرستان بهشهر تشکیل اتاق فکر تشکلات کارگری را خواستار شد تا اصل سه جانبه دولت ، کارفرما و کارگر مدنظر مسئولان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز