خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد تاکید کرد:

توجه به تولید داخلی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۶۳

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: کشور در شرایط حاضر برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند توجه جدی به تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد،یحیی یوسف پور  درجلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد ضمن تبریک روز جهانی کاروکارگر ،اظهار داشت:خرید کالاهای ایرانی واتکا به اقتصاد دانش بنیان می تواند موانع جدی پیش روی اشتغال وکار را از میان بردارد.

وی ادامه داد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل ما را از احساس نیاز به بیرون مصون می دارد و راهکاری برای تقویت اقتصاد وصنعت خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ،افزود:در این راستا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان اوایل امسال تشکیل شد تا مسیر دستیابی به این مهم هموار شود.

یوسف پور گفت : ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان نیز شکل گرفت وموانع پیش رو با همدلی وهمزبانی از میان برداشته خواهد شد.

یوسف پور یادآور شد: مسوولین دستگاه در سال جاری ، تمام تلاش خود را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی به کار گیرند تا شاهد ایرانی خودکفا باشیم.

وی گفت: امروز نیاز به حمایت از سرمایه گذاران بیش از پیش احساس می شود و مدیران نیز باید در تسهیل این امور تلاش کنند.

فرماندارمحمودآباد اضافه کرد :تلاش گسترده ای برای اجرای برجام صورت گرفت تا راه تعامل با جهان باز شود و به یقین در توسعه کشور تاثیر گذار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز در ادامه گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی به دانش وداشته های خود اعتقاد داشتن، و در سایه مدیریت درست می توان از این سرمایه عظیم در جهت آبادانی ایران اسلامی گام برداشت.

وی ادامه داد:ما در حوزه سلول های بنیادی و امکانات تسلیحاتی جز ده کشور برتر دنیا محسوب می شویم و این قدرت باعث شد تا کشورهای مدعی پس از سال ها ۱۸ماه بر سر میز مذاکره بنشینند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:باور به تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا می تواند به اقتصاد واشتغال کشور جان تازه ای ببخشد.

وی اضافه کرد:تحقق شعار ما می توانیم در گرو خودباوری جوانان این مرز وبوم است تا میهن اسلامی به مقصود اصلی خود که همان توسعه پایدار است دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز