خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

مرکز استان باید به عنوان محرک توسعه قلمداد شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۸۷

فرماندار ساری با بیان اینکه اگر دل به توسعه استان بستیم مرکز استان را به عنوان محرک توسعه باید قلمداد کنیم، گفت: توسعه و پیشرفت مرکز استان، توسعه دیگر شهرستان ها را به همراه دارد.

به گزارش ایلنا،  احمد حسین‌زادگان در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: علاقه مند هستیم اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری در مرکز استان رخ دهد.

وی با بیان اینکه اگر دل به توسعه استان بستیم مرکز استان را به عنوان محرک توسعه باید قلمداد کنیم، افزود: توسعه و پیشرفت مرکز استان، توسعه دیگر شهرستان ها را به همراه دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه اعتبارات دولت محدود است، گفت: تنها راهی که برای توسعه باقی می‌ماند این است که موانع و بروکراسی فعالیت بخش خصوصی را رفع کنیم و سرمایه‌گذار بتواند مسیر توسعه را هموار کند.

این مسئول با بیان اینکه سرمایه‌گذار واقعی، کار را به تعطیلی نمی‌کشاند، تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذار، کارآفرین باشد ایجاد اشتغال می‌کند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که به سرمایه‌گذاران کمک کنیم، ادامه داد: انتظار داریم دیگر دستگاه‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری مرتبط با شرح وظایف آن دستگاه، ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذار را یاری کنند.

وی با بیان اینکه در ساحل ساری بخش خصوصی ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری می‌کند، خاطرنشان کرد: ایجاد اسکله درون دریا، طرح سالم‌سازی مناسب و استفاده از تجهیزات و وسایل ورزش‌های آبی از مواردی است که در نظر داریم در ساحل ساری فراهم شود.

فرماندار ساری با اشاره به تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری، بروکراسی و رانت را حذف می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز