خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران :

چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۸۰

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران گفت: چهارمین مرحله انتخابات مجامع با حضور هشت هزار و 360 نفر واجدین شرایط در 24 اردیبهشت امسال برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران ، گفت: چهارمین مرحله انتخابات مجامع با حضور هشت هزار و 360 نفر واجدین شرایط  در 24 اردیبهشت امسال برگزار می شود و 178 نفر واجد شرایط کاندید در شهرستان ها هستند که از بین آنها چهار نفر به عنوان اعضای اجرایی و یک نفر بازرس ویژه انتخاب می شود
مجتبی اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسب هفته هلال احمر با "شعار بنی آدم اعضای یک پیکرند"  برگزار شد ، اظهار داشت:  ترویج فرهنگ انسان دوستی ، ارتقای کرامت انسانی و نگاه مهربانانه به مردم از اهداف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می رود.
وی افزود: توجه به مشارکت های مردمی در ترویج فرهنگ انسان دوستی را از سیاست های مهم جمعیت هلال احمر محسوب می شود و این امر محقق نمی شود مگر اینکه رسانه ها در ترویج این فرهنگ با این نهاد همکاری متقابل داشته باشند.
سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران داوطلب محوری و استفاده از خدمات داوطلبین را ازدیگر سیاست های این نهاد برشمرد و افزود: می طلبد تا رسانه در تحقق اهداف بلند این سازمان همکاری داشته تا خدمات جمعیت هلال احمر مازندران سرآمد دیگر استانها تلقی شود.
اکبری با بیان اینکه امسال ، گرامیداشت هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه برگزار می شود، عنوان کرد: روز جمعه 17 اردیبهشت ماه  با شعار "جمعه ایمان و ایمنی " حضور در نماز جمعه ، آموزش همگانی مردم برای مقابله با حوادث و سوانح در مصلی های استان، توزیع بروشور، آموزش های کوتاه مدت ، برنامه های ترویجی امداد و نجات از برنامه های این نهاد در روز جمعه محسوب می شود.
وی ، "جوانی شعار مهربانی "  را عنوان دومین روز هفته هلال احمر اعلام کرد  و افزود: دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و استفاده از ظرفیت جوانان در جمعیت هلال احمر را از برنامه های نخستین روز هفته هلال احمر عنوان کرد.
اکبری "همراهان مهربانی" را شعار دومین روز هفته هلال احمر بیان کرد و افزود: در این روز از هفته 3 پروژه خانه هلال و مدیریت روستایی بصورت نمادین در شهرهای بابلسر ، فریدونکنار و رامسر به بهره برداری می رسد که 134 دهستان نیز در ارتباط با این طرح در استان راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: پایگاه  کوهستانی امداد نجات شهرستان نورنیز در هفته هلال احمر به بهره برداری خواهد رسید.
 سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران "حلقه اتصال مهربانی" را عنوان سومین روز از هفته هلال احمر اعلام کرد و گفت: همایش تجلیل از خدمات رسانان جمعیت هلال احمر در سفر نوروزی امسال و مانور خودروهای امداد و نجات از برنامه های است که در این روز برگزار می شود.
 اکبری " آموزش دریچه ای به دنیای آرام" عنوان برنامه چهارمین روز هفته هلال احمر اعلام کرد و افزود: اجرای طرح نیابت ، دیدار از سالمندان و بیماران بیمارستان فاطمه زهرا(س) از جمله برنامه ای این روز نام برد.
وی  در خصوص برنامه روز چهارشنبه 22 اردبیهشت ، گفت: در پنجمین روز از هفته هلال احمر با در نظر گرفتن شعار "ایثار برای کاهش آلام بشری"  دیداربا ایثارگران جمعیت هلال احمر استان و ملاقات با خانواده های شهدای امداد گر از برنامه های این نهاد است.
اکبری "امداگران و پیشگامان مهربانی" را عنوان ششمین روز از هفته هلال احمر با هدف توسعه امدادگری و افزایش ظرفیت نجات گری استان با مشارکت مردم و همچنین عطر افشانی مزار شهدا برشمرد.
وی در ادامه ازبزرگترین انتخابات غیر دولتی جمعیت هلال احمر به عنوان تشکل مردم نهاد در روز جمعه 24 اردیبهشت ماه خبر داد وافزود: چهارمین مرحله انتخابات مجامع با حضور هشت هزار و 360 نفر واجدین شرایط برگزار می شود و 178 نفر واجد شرایط کاندید در شهرستان ها هستند که از بین آنها چهار نفر به عنوان اعضای اجرایی و یک نفر بازرس ویژه انتخاب می شود.

گفتنی است  این انتخابات هر 4 سال یکبار در کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز