خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

فعالیت بیش از 100مدرسه پژوهش محور در استان/رتبه سوم مازندران در المپیاد ششم نانو

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۶۲۳

زدودن نگاه های امنیتی به مدارس نخستین اقدام آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کار(ایلنا ) از بهشهر ، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در آیین نکوداشت مقام معلم در خلیل شهر با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه امروز اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه اجتماعی ، فرهنگی، اقتصادی باید آموزش و پرورش دغدغه دولتمردان باشد.
 
اسفندیار نظری حفظ مقام و منزلت معلمان ، صلاحیت حرفه ای و حقوق و مزایای معلمان را سه دغدغه اساسی در آموزش و پرورش دانست و افزود: زدودن نگاه های امنیتی به مدارس نخستین اقدام آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید می باشد.
 
وی با اشاره به گرایش مدارس به پژوهش محوری ادامه داد: در استان بیش از 100 مدرسه به عنوان مدارس پژوهش محور فعالیت می کنند.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از آموزش علوم جدید مانند نانو ، بیوتکنولوژی ، زیست فناوری در مدارس و پژوهش سراها خبر داد و گفت: مازندران با 4 آزمایشگاه نانوتکنولوژی جزو هفت استان برترنانو در کشور است که در المپیاد ششم نانو رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
 
نظری با بیان اینکه آموزش همراه با مهارت ها به عنوان یکی از دغدغه های دولت مطرح است اضافه کرد: باید به دنبال تقویت نیروی ماهر کار باشیم که در این راستا هنرستان ها باید تقویت شود.
 
وی با اشاره به رتبه دوم استان در امتحانات سال سوم دبیرستان تصریح کرد: علی رغم محدودیت های موجود 423 دانش اموز مازندرانی در سال جاری به المپیاد کشوری راه یافتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز