خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی :

۱۵۰۰ تخت استاندارد به مراکز درمانی مازندران اضافه شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۴۵

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،گفت: استان مازندران غیر از تخت های بخش خصوصی به میزان ۱۵۰۰ تخت استاندارد در بیمارستان های این استان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید حسن قاضی زاده  هاشمی  درآیین بهره برداری ازمرکز جامع بیماران کلیوی ساری ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) ، اظهار داشت: امانت داری و حس خلق از ویژگی های حضرت رسول (ص) بوده است و ساخت این مرکز درمانی نیز مصداق عمل صالح و در سایه همکاری مسئولان است.
 
وی افزود: در به سرانجام رساندن این پروژه درمانی ، استاندار ، شهردار و نماینده ولی فقیه در مازندران نقش داشتند و اگر این همدلی و همکاری در بین مسئولان وجود نداشت قطعا این امر میسر نمی شد.
 
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای آسایش و ارامش مردم آمده است ، گفت: گره گشایی از کار مردم از آموزه های ائمه  اطهار (ع) ما محسوب می شود.
 
هاشمی با اشاره به افتتاح ۴۰۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان در مازندران در دو سال گذشته ، افزود: این حرکت جهادی در استان قابل تحسین است.
 
وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیش از گذشته نسبت به سلامت مردم حساس است، عنوان کرد: سلامت تنها دارایی فقرا  محسوب می شود اگر این را از دست دهند دیگر آهی در بساط ندارند.
 
هاشمی با بیان اینکه زیر ساخت های ما هنوز توسعه نیافته است، گفت: استان مازندران غیر از تخت های بخش خصوصی  به میزان ۱۵۰۰ تخت استاندارد در بیمارستان های این استان نیاز دارد.
 
وی  افزود: برای مرتفغ کردن این مشکل نیاز است تا دولت  در کنار سرمایه گذاران وخیرین وارد عمل شود تا نیاز های بخش درمان تامین شود.
 
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، توسعه زیر ساخت ها، توجه به پیشگیری و رعایت بهداشت را از برنامه های مهم این وزارتخانه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز