خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی سپاه مازندران خبرداد:

شهادت ۱۳ مازندرانی مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۷۱۹

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: ۱۳ شهید و ۲۱ مجروح از استان در حملات تروریستی گروه های تکفیری در ماجرای آتش بس اخیر سوریه تقدیم شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه مازندران، سرهنگ حسنعلی رضایی افزود: با توجه به شهادت نیروهای مازندرانی مدافع حرم در سوریه و انتشار غیر موثق اسامی شهدای مدافع حرم در رسانه ها آخرین اخبار حکایت از شهادت ۱۳ مازندرانی مدافع حرم و ۲۱ مجروح دارد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه اظهارات خبری که موجب تشویش اذهان و نگرانی جامعه و خانواده های گرانقدر رزمندگان غیور مدافع حرم می شود انتشار هر گونه اخبار بدون تائید روابط عمومی سپاه کربلا  ناموثق است.

وی در مورد تعداد و اسامی این شهدا پس از کسب اطلاعات از مراجع مربوطه گفت: طی اطلاعیه های بعدی اسامی شهدا و مجروحین مازندرانی مدافع حرم برای مخاطبین و مردم جامعه شهید پرور صادر می شود.

رضایی بیان کرد: از جامعه رسانه ای استان درخواست می شود تا از انتشار غیر موثق اسامی جدا خودداری کرده و هشیارانه هر گونه بهره برداری نظام سلطه از طریق رسانه ها را خنثی کنند و هیچ گونه اخباری را در این خصوص به غیر از روابط عمومی سپاه کربلا موثق نشمارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز