خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان مازندرانی حرم حضرت زینب (س)

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۹۷۱

آیت الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و ربیع فلاح، استاندار مازندران با صدور پیامی، شهادت جمعی از فرزندان مازندران در دفاع از حریم حرم حضرت زینب (س) را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از ساری، در بخشی از این پیام آمده است: ملت ایران به مدافعان حرم و مخصوصآ شهدا و جانبازان این مصاف استراتژیک قلباً افتخار می کنند و با حضور در مراسم استقبال و تشییع جنازه شهدا، این ارادت قلبی را به نمایش خواهند گذاشت.

متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

انالله واناالیه راجعون

شهادت تأثر انگیز 13 تن از مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان مازندرانی حرم اهل بیت (س) در تهاجم ناجوانمردانه گروهک تکفیری داعش در شهرک خان طومان سوریه موجب تعزیت عموم شهروندان مازندرانی خاصه اینجانبان گردید.

فراز و فرودهای تاریخ دفاع مقدس همواره نقش برجسته رزمندگان دلاوری را مجسم می کند که در تمامی محاسبات، تعیین کننده ترین نقش را با حضور تأثیر گذار خویش ایفا کردند و پیدایش و بقای چنین نسلی زیر بنای امنیت پایدار ایران اسلامی است که امروز جهان آشوب زده را غرق در تحیر کرده است و یقینآ حضور قابل تأمل رزمندگان کشورمان در مناطق عملیاتی سوریه که کمک مستشاری عملیات ها را به عهده دارند، باز هم تضمین کننده همین امنیت پایداری است که نظام سلطه جهانی چه در مصاف های مستقیم و چه در جنگ های نیابتی آن را مورد هدف و قدم به قدم برای نزدیک شدن به مرزهای کشورمان نمادهای مقاومت را تحت تهاجم خود قرار داده است. از این رو ملت ایران به مدافعان حرم و مخصوصآ شهدا و جانبازان این مصاف استراتژیک قلباً افتخار می کنند و با حضور در مراسم استقبال و تشییع جنازه شهدا، این ارادت قلبی را به نمایش خواهند گذاشت.

امیدواریم که خون سرخ این شهدای عزیز زمینه های نابودی داعش و اربابان جنایتکار آنها را فراهم کرده و ملت ایران را نیز قدردان امنیت پایداری بدانند که مرهون همین عزیزان فداکار است.

نورالله طبرسی / نماینده ولی فقیه دراستان                                                                                                               ربیع فلاح جلودار / استاندار مازندران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز