خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد :

روستاها می توانند به مرکز گردشگری تبدیل شوند

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۱۵

فرماندارشهرستان محمودآباد گفت:روستا می تواند به مرکز گردشگری تبدیل و گامی موثر در راستای توسعه پایدار روستایی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد،یحیی یوسف روز دوشنبه در جریان بازدید از روستای حاجی کلا،اظهار داشت:مردم در مناسبت های مختلف چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی همراه نظام بودند و باید مدیران نیز با خدمت صادقانه مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی ادامه داد:اگر همدلی وهمراهی بین اهالی روستاوجود نداشته باشد روند توسعه کندخواهدشد.

یوسف پورافزود: در حال حاضر نبایدبه گذشته پرداخت و باید برای آینده روستا برنامه ریزی وراه آبادانی را هموارکرد .

فرماندار شهرستان محمودآباد اضافه کرد: متاسفانه در سال ۹۴ به دلیل تحریم ها ومشکلات اقتصادی ازکل میزان اعتبار ۳۰درصد تخصیص یافت ونتوانستیم خدمات مطلوب را ارائه کنیم.

وی اضافه کرد:در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا انتظارات را برآورده کنیم و پروژه های نیمه کاره به بهره برداری برسد.

وی گفت: ما در روستا به دنبال تولید هستیم و باید تمام توان خودرادرجهت خدمات رسانی به روستاییان به کارببندیم ،تا راه مهاجرت مسدودشود.

فرماندار شهرستان محمودآباد روستا را یک ظرفیت بی نظیر درحوزه گردشگری عنوان کرد و یادآور شد:آب بندان ها می توانندبه عنوان یکی از این ظرفیت ها محسوب شوندو باید مورد توجه قرارگیرند.

یوسف پور افزود :راه سعادت کشور با کار وتولید محقق می شود و باید دهیاران وشوراهای اسلامی روستا یک پروژه تولیدی درحوزه توسعه پایدار معرفی ودر اجرایی شدن آن پیگیر باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز