خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

تهدید نظامی ایران و برگشت برجام معنا ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۴۴۸

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:همگان با اوضاع اقتصادی کشور آشنایی داریم و نمی توان توقع اینکه دولت بتواند کمر فقر و بیکاری را بشکند داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز(20اردیبهشت) در دیدار مسئولین بسیج سازندگی استان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد مقدس به دستور رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای (حفظه الله) ضمن تبریک برای اعیاد شعبانیه و شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) از لشکر 25کربلا دیار علویان، عنوان داشت: ایام مبارک و سراسر نور و معنویت را در پیش رو داریم و بایستی به نحو مطلوب و شایسته از ماه رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم) استفاده نمائیم.
وی گفت: جانمایی روز پاسدار مصادف با ولادت باسعادت امام حسین(علیه السلام) در تقویم ملی کشور اقدام درخورتحسین بوده، چراکه این انتخاب بدور از شعار و با عمل همراه است.
آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی همان مفهوم اقتصادمقاومتی است، اظهار داشت: تشکیل این نهاد بدین جهت که در ماموریت های اقتصادی، راه سازی، احداث مسکن و... بصورت نیابتی از جهادسازندگی انجام شود.
وی افزود: بسیج سازندگی آمد تا فعالیت ها بدور از نظام بروکراسی که نظامی کند و تنبل است، انجام شود.
امام جمعه ساری ادامه داد: فلسفه وجودی بسیج سازندگی این که کارجهادی با همان خلوص، تلاش و محدودیت بودجه گذشته نظیر جهاد در لباس بسیج سازندگی اجرا شود« انتظار رهبری(دامت برکاته) از این نهاد همین است».
وی به این مهم که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مقوله اقتصاد را از سال 90مطرح نمودند و اینکه سال 95اقتصاد را با پیوست اقدام و عمل نام نهادند اشاره کرد و گفت: تهدید نظامی ایران و برگشت برجام معنا ندارد و عواقب آن متوجه خودشان خواهدشد.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه در این سه گروه روشنفکر،اعتقادی، جناح ها و حزب ها فعالیت دارند، افزود: بسیج سازندگی و گروه های جهادی که برای رفع محرومیت و فقر گام برمی دارند نظیر سینه سپهر کردند در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح از کارهای پسندیده که به بی اثربودن تحریم های دشمنان اسلام و انقلاب می انجامد.
وی به شرایط و اوضاع نابسامان اقتصادی کشور که دستخوش تحریم های ناعادلانه دشمن است اشاره کرد و گفت: دولت یک شرایط و اوضاع و احوال تشکیلاتی دارد همگان با اوضاع اقتصادی کشور آشنایی داریم و نمی توان توقع اینکه دولت بتواند کمر فقر و بیکاری را بشکند داشته باشیم.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی در اندیشه ایجاد فقر و نداری در این مرز و بوم با وضع تحریم ها است، اظهار داشت: ملت فقیر به راحتی تسلیم دیگری می شود و با پیاده سازی منویات رهبری(دامت برکاته) پیرامون اقتصادمقاومتی باید پرچم بی نیازی را علم کرد.
وی با بیان اینکه اسلام دین زندگی است و فقط دین بندگی نیست، برلزوم ایجاد انگیزه در مدیران جهت ورودجدی در حوزه اقتصادمقاومتی تاکید کرد.
امام جمعه ساری با بیان اینکه رنگ باختن از چهره کشاورزی آسیب های فراوانی را برای استان و کشور به همراه دارد، گفت: تلاش شود همانند دنیا که برای کشاورز و تولیدکننده اهمیت و ارزش قائل می شوند به این قشر منزلت و جایگاه دهیم.
وی با بیان اینکه چشم ما به دست تولید کننده است، برلزوم حفظ شان و مقام این قشر از افراد جامعه و همچنین ارائه آموزش ها و ایجاد تسهیلات جهت بالا رفتن ظرفیت تولید تاکید کرد.
آیت الله طبرسی استکبار با ایجاد جنگ که محرومیت و فقر را به همراه دارد در عراق  و سوریه به دنبال گرفتن قدرت از اسلام و مسلمین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز