خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری :

شورای شهر ساری از تصمیمات قانونی مدیران شهرداری حمایت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۷۹۳

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ، گفت: میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری از اهداف مهم پارلمان شهری ساری محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیجان شمشیربند در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری از اهداف مهم پارلمان شهری  ساری محسوب می شود.

وی افزود:  ارائه خدمات مناسب و مفید به شهروندان تنها با تعامل و همکاری شورا و شهرداری میسر است که این امر در میان اعضای شورای شهر و شهرداری ساری مشهود است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری  با بیان اینکه تعامل و همکاری لازمه توسعه یک شهر است ، عنوان کرد: ممکن است در جاهایی اختلاف نظر بر سر پروژه یا کاری باشد اما اینطور نیست که شورا وشهرداری باهم در تقابل باشند بلکه با تعامل در راستای خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند.
 
شمشیربند درباره وظایف شورا در شهر گفت: قانون انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد شهرداری را بر شورا مکلف کرده است و هرگونه پروژه عمرانی، فرهنگی  و... که در شهر اجرا می شود با نظارت و مصوبه شورا ست اینطور نیست که شهرداری بدون اخذ مصوبه شورا موارد فوق را در شهر اجرا کند.
 
وی افزود: این تعامل و همکاری وهمراهی جهت همفکری برای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان است  و رضایتمندی مردم از عملکرد شورای چهارم و شهرداری  گواه این مطلب است.
 
شمشیربند با بیان اینکه شورای شهرساری شورای مردم است ، گفت: شورای شهر ساری از تصمیمات قانونی مدیران شهرداری حمایت خواهد کرد تا مدیران درراستای تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در چهارچوب قانون استقلال لازم داشته باشند.
 
وی  ترک تشریفات مناقصه بر بر مبنای قانون اشاره کرد و افزود: زمانی که شهردار پروژه ای را به لایحه می گذارد وارد صحن شورا می شود و شورا با رای گیری تکلیف را مشخص می کند که اگر رای اکثریت راد اشته باشد اجرا می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه  در شورای شهر ساری جبهه بندی و جناح بندی وجود ندارد ، گفت:شورا یعنی خرد جمعی ، ممکن است اختلاف نظر و سلیقه باشد اما دوگانگی  در شورا  وجود ندارد.
 
شمشیربند برگزاری 169 جلسه رسمی با بیش از 730 مصوبه  را از عملکرد شورای اسلامی شهر ساری عنوان کرد و افزود: اکثریت این مصوبات تاکنون عملیاتی شده که تبلور عینی آن در قالب پروژ ه های عمرانی، توسعه و تحولات شهری و فعالیت های فرهنگی و احتماعی مشهود است.
 
وی برگزاری جلسات هفتگی کمسیون های پنچگانه ، بررسی  تخصصی طرح ها و پیشنهادات شهرداری و تصمیم سازی، حضور اعضای شورا در شوراهای ساز مان های ده گانه شهرداری و نظارت مستمر بر پروژه های در دست اجرا را از دیگر عناوین فعالیت های این نهاد برشمرد.
 
شمشیربند برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران اجرایی استان و شهرستان با هدف تمهید راهکارهای حل مشکلات مردم در بخش های مختلف  و حمایت از فعالیت های فرهنگی ، هنری ، مذهبی، ورزشی و اجتماعی را از عناوین فعالیت های شورای شهر ساری نام برد.
 
وی در ادامه دیگر عملکرد های شهرداری و شورای اسلامی  ساری  راتشریح کرد و گفت: آنچه در بین حائز اهمیت است ارتقاء چشم گیر سرانه اعتبار عمرانی شهرداری ساری می باشد که پس از تهران رتبه دوم رادر بین شهرداری های کشور به خود اختصاص داده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری ، افزود: در سال 94 بودجه عمرانی شهرداری ساری 314 میلیارد تومان بود که برای پیشبرد 450 پروژه در بخش های هدایت آبهای سطحی ، آسفالت معابر، توسعه فضای سبز، بهبود ترافیک، اصلاحات هندسی، پیاده روسازی و ایجاد اماکن ورزشی و توریستی هزینه شده است.
 
وی اجرای بیش از یکصد هزار متر کانال ، جدول و نوه و حجم عظیم آسفالت و پیاده رو سازی در سطح  را از فعالیت های خدماتی شهرداری و شورای شهر ساری عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز