خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

المپیاد ورزشی شهرستان ساری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۸۲۰

فرماندار ساری از برگزاری المپیاد ورزشی در مرکز استان خبرداد.

احمد حسین‌زادگان در نشست شورای عالی ورزش اظهار کرد: پارلمان ورزش باید شکل گیرد که برآمده از جامعه ورزشی باشد.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی و ورزش بانوان باید در اولویت ورزش شهرستان قرار گیرد، افزود: نشاط اجتماعی ضرورت امروز است و این نشاط اجتماعی باید از طریق ورزش صورت گیرد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه  ارزان‌ترین وسیله برای داشتن جامعه شاداب، ورزش است، گفت: طرح کامل نوسازی و بازسازی ساحل را در شورای عالی توسعه مرکز استان تدوین کردیم و به زودی اجرایی می شود.

این مسئول با بیان اینکه اگر هیچ تیمی نداشته باشیم اما مردم مجاب به ورزش کردن باشند یعنی موفق عمل کرده‌ایم، تصریح کرد: المپیاد ورزش شهرستان طراحی و تدوین شود.

حسین‌زادگان گفت: مناسب‌سازی پارک‌ها در سطح شهر برای استفاده معلولان توسط بهزیستی و شهرداری و شورای شهر پیگیری شود.

عضو شورای شهر ساری در این نشست اظهار کرد: در مباحث فرهنگی، توجه به پیشکسوتان باید مورد نظر باشد چون این افراد سرمایه‌های ورزش هستند.

رضا پیوندی با بیان اینکه برای ورزش حرفه ای باید مشوق‌هایی درنظر گرفت، افزود: شاید مسائل مالی در حوزه ورزش تعیین کننده نباشد اما اثرگذار است و تقاضا دارم در اختصاص کمک مالی به هیئت های ورزش، عدالت بیشتری لحاظ شود.

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سخنانی اظهار کرد: مطالبات جامعه ورزشی، بسیار ارزشمند است و برای ارتقای سلامت جامعه، تلاش می کنند.

فرج‌پور با بیان اینکه  همگانی کردن ورزش، اقدام بسیار ارزشمندتری نسبت به قهرمانی در ورزش است، افزود: بسیاری از افراد از امکانات ورزشی برخوردار نیستند که  بانوان هم در ورزش محدودیت‌هایی دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای ورزشی مناسبی برای مردان وجود دارد اما این فضا برای بانوان دیده نشده است، گفت: ورزش برای بانوان باید رایگان باشد.

این مسئول با بیان اینکه جای مجتمع‌های ورزشی ساحلی خالی است، تصریح کرد: کیلومترها ساحل و جنگل داریم و هیچ بهره‌ای از این نعمت نمی‌بریم.

فرج‌پور درباره کارآفرینی برای جامعه ورزشی، ادامه داد: جامعه ورزشی، قهرمانی را برای کشور به ارمغان می‌آورد اما برنامه‌ای   برای اشتغال این افراد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پارک‌های ورزشی قرار است احداث شود، خاطرنشان کرد: در این پارک‌ها نیروی متخصص ورزش به کارگیری شود تا شاید گوشه‌ای از بیکاری جامعه ورزشی کاهش یابد.

در ادامه این نشست رئیس عضو شورای شهر ساری اظهار کرد: اعتبارات خوبی در حوزه ورزش بانوان لحاظ کردیم و در هشت رشته ورزشی فستیوال برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

سعید نجاریان با بیان اینکه سالن اختصاصی ورزش بانوان  در پارک بانوان ساری احداث می شود، افزود: بودجه ورزشی شهرداری ساری همزمان با شروع به کار شورای چهارم از 500 میلیون تومان به 4میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

مشاور فرماندار ساری در این نشست اظهار کرد: آن گونه که باید در حوزه فرهنگی به ورزش پرداخته شود و دغدغه مقام معظم رهبری است، گاهی دقت کافی نمی‌شود.

حجت الاسلام دانش با بیان اینکه هیئت های ورزشی توانایی دارند در مسائل فرهنگی که دغدغه رهبری است بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند، افزود: امیدواریم ورزش شهرستان، افتخارآفرینی‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز