خبرگزاری کار ایران

بستر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای بدهی غیرجاری ، فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۸۲۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تصویب و ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی دارای بدهی و چک برگشتی ، به سیستم بانکی خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : هیئت وزیران در دستورالعمل جدید ، واحدهای تولیـدی و صنعتی کوچک و متوسط را در دریافت تسهیلات ، با موضوع شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی ، بمنظور بهره مندی از تسهیلات و تعهدات ، مستثنی قرار داده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : بخش مهمی از صنعت و تولید کشور را واحدهای کوچک و متوسط تشکیل می دهند که اغلب این واحدها ، کمتر از 50 نفر نیروی شاغل دارند .

موسوی خاطرنشان کرد : در این بخشنامه بانک مرکزی ، موسسات اعتباری میتوانند بدهی غیرجاری کمتر از 10 میلیارد ریال بنگاههای مشمول این دستورالعمل را بمدت یکسال امهال کنند .

وی با اشاره به دستورالعمل جدید هیئت وزیران و بانک مرکزی ، اظهار امیدواری کرد : با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش مورد نیاز این واحدها ، شرایط تولید در کشور فراهم شود و شاهد رونق اقتصادی ، تولیدی و صنعتی در استان و کشور باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز