خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

اعزام 21 هزار زائر مازندرانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۱۶

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت:امسال 21 هزار نفر زائر مازندرانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛جواد بخشی در جلسه گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: امسال 21  هزار نفر زائر  مازندرانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

وی افزود: مازندران 20 هزار و 550 نفر سهمیه اعزام به مرقد مطهر حضرت امام (ره) در سالروز ارتحال دارد که این میزان به تناوب در شهرستان ها تقسیم می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران  با بیان اینکه  جلسات مکرر با کمیته 13 گانه در راستای فراهم کردن تسهیلات سفر زائران به حرم مطهر تشکیل شده است، گفت: کمیته حمل و نقل و ترابری نقش موثری در انجام این فعالیت دارد.
بخشی بهداشت تغذیه، فراهم کردن ایمنی و اقدامات تامینی را از اقدامات  این نهاد برای سالروز ارتحال امام عنوان کرد و افزود: فضا سازی محیطی در راستای حضور پرشور در حرم امام (ره) ، توزیع بولتن  و توزیع بروشور با موضوع اقتصاد مقاومتی از  دیگر برنامه های ستاد ارتحال امام محسوب می شود.
وی اجرای زنده برنامه رادیو حرم، ترویج سیره امام خمینی (رحمت الله علیه) در میان نسل جوان، توزیع پوستر شهدای حرم و توزیع بروشور تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام عنوان کرد.
بخشی اعزام خبرنگاران بویژه مستند سازان در ستاد ارتحال امام خمینی (ره) را از برنامه هایی عنوان کرد که در بزرگداشت سالروز رحلت امام اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه از تمامی کسانی که در برگزاری گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) تلاش کردند ، تشکر کرد و تقاضا کرد تا این همکاری و تعامل همچنان تداوم یابد.

 

 بخشی ، افزود: انشالله با همکاری و تعامل با ستاد بزرگداشت و همچنین سایر نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی شاهد برگزاری هر چه شایسته تر و با شکوهتر این مراسم باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز