خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت زربال

دخالت ارگان های دولتی در راستای حمایت از مصرف کننده، بازار مرغ را دچار تلاطم کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۸۷

مدیرعامل شرکت زربال از تولید کامل مرغ بدون آنتی بیوتیک زربال تا 6 ماه آینده خبر داد و افزود: تولید مرغ در کشور بی ضابطه است و کاهش تولید تنها راه تنظیم بازار نیست

به گزارش ایلنا، عنایت الله تورنگ،  اظهار کرد: تنظیم بازار باید در طول سال و در قالب برنامه مدون و منطقی انجام شود و جوجه ریزی واحدها متناسب با تولید مرغ مادر باشد.

وی ادامه داد: دخالت ارگان های دولتی در راستای حمایت از مصرف کننده، بازار مرغ را دچار تلاطم کرده است. بازار مرغ چالش جدی را پشت سر گذاشته و منتظر بازار ماه رمضان هستیم اما در آستانه این ماه پرمصرف، با کمبود مرغ مواجهیم.

مدیرعامل شرکت زربال تصریح کرد: سیاست گذاری های دولت باید به سود تولیدکننده هم باشد. شرکت پشتیبانی امور دام زمان فراوانی، مرغ می خرد و ذخیره می کند. زمانی هم که مرغداران می خواهند محصول شان را روانه بازار کنند، این شرکت ذخایر مرغ را روانه بازار می کند و نظم بازار را بهم می ریزد.

تورنگ با اشاره به کیفیت مرغ زربال، گفت: شرکت زربال در تولید مرغ پروتکل خاص خود را دارد و استانداردهای آن با استانداردهای روز جهان مطابقت می کند.

وی همچنین اظهار کرد: بخش از تولید زربال به صورت مرغ بدون آنتی بیوتیک(سبز) است و برنامه ما برای ۶ ماه آینده این است که تمامی فرام های مرغ گوشتی را بدون آنتی بیوتیک تولید کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز