خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

جناح سیاسی موجب نادیده گرفته شدن دین مردم شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۵۰

فرمانده سپاه کربلای مازندران خطاب به مسوولان بالادستی در ستاد احیا کشور گفت: شما در حاکمیت یک کار محکم انجام دهید آنگاه استان بیش از 10مورد کار اساسی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سردار محمدحسین بابایی، امروزدر نشست ستاداحیای امربه معروف دیار علویان در دفتر نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی یک امر به معروف است، گفت: باید نسبت به حمایت نکردن از تولیدکنندگان داخلی برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.
وی به فرامین رهبری  درخصوص قاچاق کوله باری و کانتینری اشاره کرد و افزود: اینکه قاچاق کانتینری از جلوی چشمان کدام کوری عبور می کند و بی توجهه است باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار بابایی ادامه داد: اگر با این خلاف کاران کلان برخورد نشود و فقط به بدحجابی و امثال این پرداخته شود کاری از پیش نخواهیم برد.
وی به سرپیچی از تاکیدات رهبری درخصوص عدم برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: هر دو روز درمیان گزارش از برگزاری اردوهای مختلط و برنامه های جشن و موسیقی مختلط ارائه می شود که بعضا با مجوز اجرا می شود که باید با این مقوله برخورد جدی شود.
سردار بابایی با تاکید اینکه جناح سیاسی موجب شده دین مردم نادیده گرفته شود، خطاب به مسوولان بالادستی در ستاد احیا کشور گفت: شما در حاکمیت یک کار محکم انجام دهید آنگاه استان بیش از 10مورد کار اساسی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در مقوله امربه معروف تکلیف نیروی انتظامی مشخص نیست و در پی هر اقدامی از سوی بالادستی ها با این نهاد مقابله می شود، خاطرنشان کرد: هیچ پرونده امربه معروف و نهی از منکر نباید در سیکل پرحاشیه قضایی قرار گیرد بلکه فورا باید مجازات اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز